За словами постраждалого, того дня він отримав дзвінок від невідомого, який у розмові назвався представником банку. Останній розповів, що фінансовий документ заявника заблокований. Аби він і надалі міг безперешкодно скористатися своїм рахунком, йому потрібно назвати чотири останні цифри номеру банківської картки та код, який прийде йому в смс – повідомленні.
Чоловік надав телефонувавшому всю необхідну інформацію, після чого зрозумів, що став жертвою шахрайства, адже майже одразу отримав сповіщення на телефон про зняття коштів з рахунку.
У поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого встановлюються обставини та особа зловмисника.
Поліцейські знову звертаються до громадян з проханням недовіряти інформації, отриманої телефоном від невідомих людей, ким би вони не називались. Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс – повідомлення для дистанційного проведення фінансових операцій або авторизації, підвищення безпеки вашого рахунку, відновлення дії банківської картки, підвищення кредитного ліміту, - не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі, повідомляє Відділ комунікації поліції Сумської області.