![](http://dancor.sumy.ua/sites/dancor.sumy.ua/files/imagecache/468x310/4c402ca6-9673-4e75-b294-ccf81eb184c3.jpg)
Псевдопрацівники банків продовжують ошукувати громадян. Схема їхня проста: під час розмови представляються, як працівники банківських установ та повідомляють жертві про те, що її рахунку заблоковані, чи з її картки намагаються зняти кошти. Згодом пропонують усунути проблему, надавши свою конфіденційну інформацію.
Запам’ятайте, фінансові установи відмовилися від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов із клієнтами.
Так, у банку ніколи не запитують номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі що надходять в SMS. Тому, якщо дзвонить невідома людина та намагається з'ясувати ці дані — це спроба шахрайства.
Також, за жодних обставин не переказуйте кошти на будь-які інші рахунки на прохання, ймовірно, банківських співробітників, повідомляє поліція Сумщини.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
За минулі вихідні шахраї ошукали четверо жителів Сумщини та виманили близько 328 000 власних заощаджень. За кожним фактом у поліції...
Шахраї продовжують вчиняти злочини проти довірливих містян. Минулої доби до територіальних підрозділів поліції Сумщини за допомогою звернулося п’ять мешканців області....
Двоє з них втратили гроші, бо довірились невідомим телефонним співрозмовникам, які називалися працівниками банківських установ. Ще одна жінка намагалася отримати...
У поліції встановлюють зловмисників у рамках розпочатих кримінальних проваджень....
Юнаки розміщували фейкові оголошення в Інтернеті про можливість прибутку від інвестицій, а після отримання коштів привласнювали їх собі. За скоєне...