Конкурс проводиться у двох номінаціях:
- відеоролик;
- соціальний макет.
Головною умовою зйомки та виготовлення соціальної реклами є тематика національно-патріотичного виховання, популяризація українського під спільним гаслом «Я пишаюсь, я – українець!».
Учасниками Конкурсу можуть бути представники учнівської, студентської та трудової молоді, а також творчі групи дітей та молоді, кількість осіб яких не обмежується.
Роботи надаються до управління молоді та спорту Сумської обласної державної адміністрації до 30 червня 2019 року на електронну адресу: [email protected] чи за адресою: м. Суми, вул. Першотравнева, 29.
Положення про конкурс тут.
Львів успішно подолав перший етап відбору та вийшов у фінал конкурсу «Європейська столиця культури 2030». За цей престижний титул місто...
"EUROPEAN SENSATION ART FESTIVAL" у Туреччині приніс яскраві враження та залишив багато спогадів у юних учасників цього заходу....
17 жовтня організації-засновниці премії для перекладачів з української мови на мови світу Drahomán Prize оголосили про початок прийому зголошень у...
Конкурс «Громада на всі 100» - це можливість виграти матеріальну підтримку на реалізацію важливих і корисних місцевих ініціатив....
Із 1 по 31 жовтня в Україні розпочнеться найбільший фотоконкурс культурної спадщини — «Вікі любить пам’ятки» 2024....