«Зробити життя мільйонів людей кращим, доставляючи радість, піклування, любов, мрії… Ми завжди ретельно і пунктуально виконуємо дані клієнтам обіцянки», - про такі цінності йдеться на сайті компанії «Нова пошта». Але чи дотримуються в Сумах працівники компанії задекларованого?
До редакції Данкору звернулася сумчанка та розповіла про неприємну ситуацію, яка сталася в її родині, про випадок, який взагалі не повинен був статися, якби працівники поштового сервісу відповідально ставилися до своїх обов’язків.
Мабуть, для кожної людини є тяжким випробуванням перебування у лікарні. Мама Лариси дуже довго не могла наважитися на операцію, але коли хвороба вже не давала ходу в прямому сенсі, а біль взагалі не відпускала, вона зважилася на оперативне втручання.
Для 70-річної жінки це був складний психологічний крок. Для її близьких – також. І хвора, і її рідні чекали коли випробування закінчиться. Але, не все сталося, як гадалося. А все через безвідповідальність кур’єра «Нової пошти».
В зазначений лікарем день жінка приїхала у стаціонарне відділення однієї з лікарень міста, де її готували до операції – проводилися усі необхідні обстеження та маніпуляції. Заздалегідь лікар замовив необхідний саме в цьому випадку матеріал для проведення оперативного втручання. Зі слів лікаря, додаткові матеріали були замовлені через спеціалізовану фірму і постачальник відправив їх вчасно – замовлення повинно було надійти з кур’єром «Нової пошти» напередодні операції. Посилання надійшло до Сум, як і передбачалося, напередодні операції. Кур’єр повідомив, що посилка буде доставлена з 14 до 16, пізніше він сказав, що до 18 години, далі – що наступного дня о 8 годині посилка точно буде доставлена.
У лікарні ж все вже було розписано на день операційного втручання: о 5 ранку пацієнтці поставили крапельницю, о 8 – забрали в операційну, де також була крапельниця. Як розповіла жінка, далі вона дві години лежала на операційному столі та чекала, коли розпочнеться операція. Через дві години очікувань пацієнтку відвезли назад у відділення. Тоді вже підійшов лікар і пояснив, що кур’єр з необхідним замовленням так і не прийшов.
Лікар та постачальник телефонували «Новій пошті», але результату не було. Донька пацієнтки також телефонувала поштовому оператору: консультант навіть намагалася якось вирішити ситуацію, обіцяла компенсацію за доставлення, але що може компенсувати години очікування та нервів пацієнтки та її родини.
Жінка вже мала стійкий намір відмовлятися від операції та збиратися додому. Донька відправилася в лікарню, щоб на місті вирішувати нестандартну ситуацію та приймати рішення щодо подальшого перебування мами в лікарні.
По приїзду в медичний заклад з’ясувалося, що кур’єр нарешті добрався до лікарні з довгоочікуваним і дуже дороговартістним відправленням. Як аргументи, чому не доставили вчасно посилку – повітряні тривоги, ракетна атака. Але ж в Сумах на цей час не було нічого, що могло б здивувати, або налякати більше, ніж те, через що проходили сумчани. Більш того, можна сказати, що взагалі для Сум був звичайний день з повітряними тривогами.
Як розповів лікар, це не вперше кур’єри дозволяють собі затримувати доставку посилок, але щоб ось так, як цього разу – ще не було.
Більш того, кур’єр паралізував роботу операційного блока однієї з найбільших лікарень міста на пів дня. Графіки операційних втручань складаються заздалегідь, плануються по годинах не тільки занятість операційної, але й робота задіяних лікарів, адже у них є ще години прийому, робота у відділеннях, інші операції. І треба розуміти, що окрім планових операцій, є ще й термінові випадки.
Під час підготовки матеріалу з’ясувалося, що в Сумах проблеми з отриманням посилань через кур’єрів «Нової пошти» не поодинокі. Посилання із заходу країни доходить за дві доби до Сум, а от по місту може п’ять днів йти до отримувача. Затримки доставки кур’єром, брак скриньок в поштоматі, непорозуміння з оплатою, втрата посилання, неможливість отримання посилок у відділеннях під час майже постійних повітряних тривог – це перелік проблем, з якими стикаються сумчани під час отримання послуг «Нової пошти».
Данкор звертався до «Нової пошти» за коментарем щодо ситуації, яку описала читачка, але відповідь в компанії так і не надали.
Залишається сподіватися, що працівники поштового оператора, будуть більш відповідально ставитися до своїх обов’язків, адже від їх роботи залежать інші. І якщо для когось посилка – це просто якийсь пакунок, для отримувача це може бути порятунком. За умови вчасної доставки.
І хоча в «Новій пошті» не спромоглися знайти час для коментаря або ж не захотіли його давати, маємо надію, що висновки будуть зроблені, організаційні питання – вирішені, а працівники компанії будуть «завжди ретельно і пунктуально виконувати дані клієнтам обіцянки» для уникнення неприємних ситуацій.
• Ця стаття стала можливою за підтримки програми “Голоси України”, яка є частиною Ініціативи Ганни Арендт і реалізується Європейським центром свободи преси та медіа та спрямована на підтримку українських медіа. Програма не впливає на редакційну політику, а даний матеріал містить виключно погляди та інформацію, отриману редакцією.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!