Попри велику вартість авто воно стало трохи менше в порівнянні з попередником в першому поколінні. Автомобільний концерн буде поставляти електрокар в 16 країн, в тому числі в Україну. Це дозволить українським водіям особисто оцінити переваги та недоліки транспортного засобу.
Електромобілі в кузові хетчбек з'явилися на ринку у 2011 та році зарекомендували себе з позитивного боку серед українських автолюбителів. Максимальна частка продажів припала на Америку і склала майже 90% машин. Однак після появи Тесла на американському ринку вона сильно потіснила Nissan. Хоча це ніяк не торкнулося українського ринку.
Природно, що виробник контролює все, що відбувається і вносить відповідні корективи. Для залучення нових покупців було випущено друге покоління електромобілів, яке на думку автомобільного концерну має змінити ситуацію в кращу сторону. Це обумовлено наступними перевагами:
• вартістю нового авто нижче найближчого конкурента Tesla 3 на 5000 доларів;
• стильним екстер'єром з ухилом на спортивний дизайн;
• допрацьованим і зручним салоном;
• містким багажним відділенням;
• потужним електромотором, що видає крутний момент в 320 Нм;
• літій-іонним акумулятором на 40 кВт/год;
• збільшеним запасом ходу на одній зарядці.
Попри безліч корисних удосконалень експерти не дають чітких прогнозів, хто виграє в конкурентній боротьбі, Nissan або Тесла. Але попри це офіційні дилери пропонують на AUTO.RIA №1 серед сайтів автомобільної тематики в Україні. Він відрізняється величезною кількістю успішних угод щодоби. Тут щодня продається і купується майже 1400 машин, серед яких нехай і невеликий, але гідний відсоток складають електрокари.
Дизайнери виробника добре пропрацювали над зовнішністю Nissan Leaf. Він став набагато привабливіше свого попередника. Кузов став виглядати спортивним з нотками агресивності. Це забезпечується хижим поглядом передньої головної оптики та аеродинамічним бампером. Привабливо виглядають задні ліхтарі розмістившись на солідній кормі, доповненої потужним бампером.
Серед міського транспорту електромобіль виділяється наступними моментами:
• обтічними формами;
• укороченим капотом;
• похилим вітровим склом.
Таке рішення виробник прийняв для зменшення лобової опірності та збільшення дальності ходу на одній зарядці. На місці решітки радіатора встановили невеликий люк з фірмовим логотипом, що приховує роз'єм для підключення зарядного пристрою.
Елегантно, але при цьому нестандартно виглядає автомобіль з задньої частини. Тонкі смуги світлодіодних вогнів і плавні лінії бампера, доповнені ребрами для поліпшення обтічності, притягують погляди оточуючих.
На розсуд покупця кузов автомобіля може бути чорним або темно-синім. У салоні новинки комфортна розміститися п'ять осіб. Усередині відчувається затишна атмосфера завдяки якісним матеріалам, використовуваним в обробці. Хоча як для електромобілів внутрішній простір трохи нудний. У ньому немає великої кількості сучасної електроніки.
Всередині автомобіля складно виділити щось особливе крім нестандартного селектора коробки перемикання передач, що розмістився на торпедо. На приладовому щитку помістили одометр аналогового типу і 7-дюймовий екран. На останньому виводиться важлива для водія інформація. Якісно інженери компанії продумали шумоізоляцію. З огляду на тиху роботу електродвигуна, в салоні повна тиша.
За привид автомобіля в русі відповідає електричний двигун ЕМ 57. Силова установка японського виробника видає 150 кінських сил і доповнена редуктором, а також інвертором. Від мотора крутний момент передається на передні колеса. Перша сотня на спідометрі з'являється через 8 секунд після натискання на акселератор.
Автомобіль оснащений літій-іонним акумулятором. На відміну від попередника його ємність виросла до 40 кВт/год без збільшення габаритів. На повній зарядці електромобіль проїжджає досить значну відстань. Японський виробник заявляє 400 км на повній зарядці. Американці дають більш реалістичні прогнози у 242 км.
Автомобільний концерн планує збільшити місткість акумуляторної батареї до 60 кВт/год. При цьому корисне удосконалення заплановано в найближчому часі. На час повної зарядки впливає її спосіб. Можна використовувати зарядний пристрій постійного або змінного струму. Підключаючи авто до розетки автолюбитель буде чекати 16 годин. На спеціалізованих станціях час скорочується до 40 хвилин. Цього достатньо для зарядки акумулятора на 80%.
®