Жертвою телефонного шахрайства став житель міста Середина - Буда. Чоловік виконав вказівки телефонного співрозмовника, який назвався співробітником банку, й втратив майже 88 000 гривень.
До поліції з заявою про шахрайство звернувся 48-річний чоловік. Він розповів, що напередодні на його мобільний телефон зателефонував невідомий, який у розмові назвався
співробітником банку. Останній повідомив заявника про блокування його банківських карток, нібито, через підозрілі операції по рахункам клієнта. За словами телефонного співрозмовника, аби зберегти кошти чоловіка, потрібно виконати його інструкції.
Погодившись, житель Середина – Буди власноруч перерахував на вказані «фінансистом» номери банківських карток 87 928 гривень, адже той запевнив його, що за кілька годин ці кошти повернуться назад на його рахунки.
Гроші так і не повернулися, тож чоловік зрозумів, що став жертвою шахрайства.
У поліції за даним фактом відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого встановлюють особу зловмисника.
Поліцейські знову звертаються до громадян з проханням недовіряти інформації, отриманої телефоном від невідомих людей, ким би вони не називались. Якщо вам телефонують з банку та просять коди з смс – повідомлення для дистанційного проведення фінансових операцій або авторизації, підвищення безпеки вашого рахунку, відновлення дії банківської картки, підвищення кредитного ліміту, - не погоджуйтесь. Всі питання стосовно ваших грошей вирішуйте виключно у фінансовій установі. Будьте обачні!
Відділ комунікації поліції Сумської області