У компанії підтверджують складнощі в роботі послуг. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
Зараз наші IT-спеціалісти працюють над якнайшвидшим усунення обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже в найближчим часом.
Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину", - йдеться в повідомленні.
Кіберфахівці та слідчі Служби безпеки України збирають доказову базу на хакерів головного розвідувального управління генерального штабу рф (більш відомого як...
Український мобільний оператор “Київстар” готує оновлення низки своїх тарифів. Причому як їхнього наповнення, так і вартості....
Мобільний оператор “Київстар” використовуватиме новий код мережі для 10 мільйонів номерів – 077....
Оператор мобільного зв’язку після хакерської атаки, яка сталася вчора, відновлює послуги користувачам послуг....
Кіберфахівці Служби безпеки України та спеціалісти «Київстару» у взаємодії з іншими державними органами продовжують роботи з відновлення мережі після вчорашньої...