
В результаті розгляду звернень споживачам повернули кошти за неякісні товари народного споживання та за неякісно надані послуги на загальну суму 81,8 тис. грн.
За обґрунтованими зверненнями громадян проведено 19 позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності суб’єктів господарювання, які надають житлово-комунальні послуги.
Здійснено 15 планових та 8 позапланових перевірок характеристик продукції – енергоспоживчих продуктів, а саме: побутових ламп неспрямованого випромінення, низьковольтного та електричного обладнання. Винесено 64 рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів та 19 постанов про накладення штрафу на суму 884 тис. грн, із яких сплачено до бюджету 289 тис. грн, повідомляє Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
735 384 нових боргів через несплачені штрафи ПДР зафіксували торік за даними Єдиного реєстру боржників. Майже 83% усіх боржників чоловіки,...
Національний банк України захищатиме в суді своє рішення про накладення штрафу на фінансову компанію "ФАЛЬКОН" за порушення законодавства у сфері...
З 25 березня 2025 року змінюються штрафи за порушення строків звітності з трансфертного ціноутворення....
З 2025 року в Україні підприємці ризикують отримувати штрафи в розмірі 17 тисяч гривень за порушення правил щодо безготівкових розрахунків....
У зв’язку з активним розвитком онлайн-торгівлі Державна податкова служба (ДПС) постійно здійснює моніторинг інформації на інтернет-платформах і сайтах, аналізуючи можливі...