«Служба 15-80» діє спільно з відділом охорони здоров’я, патрульною поліцією, комунальними службами та іншими підрозділами, надаючи мешканцям оперативну інформацію щодо ситуації із запобігання поширенню COVID-19. Так, 24 години на добу містяни звертаються за телефонами служби: 15-80, 62-08-55, 70-10-08; (067)5390633 із запитаннями щодо: перших кроків для тих, хто повернувся з-за кордону; першочергових дій для людей з групи ризику; заходів з лікування; здійснення дезінфекції в місцях громадського користування та житлових будинках; щодо роботи лікарів; патрульної поліції; закладів торгівлі; руху транспорту та отримати необхідні контакти та вичерпну інформацію з усіх нагальних питань.
Звернення містян терміново передаються відповідним службам, які реагують у відповідності з компетенцією. За останню добу мешканці, які прибули до Сум з туристичних поїздок до Єгипту, Польщі, Ізраїлю та інших країн, надали особисту інформацію та отримали вичерпну інформацію щодо подальших дій.
Також, у різних місцях обласного центру припинено вуличну торгівлю з молочних бочок, штучними квітами; машини з гучномовцями виїздять у місця великого скупчення людей – на вул. Засумська, в центральну частину міста, попереджаючи про небезпеку ураження вірусом та відповідальність, встановлену за порушення карантинних заходів.
Від «Служби 15-80» містяни отримують й інформацію щодо графіків дезінфекції житлового фонду.
До бази Міського чат-бота «Суми 15-80» додали адреси старостинських округів, тепер користуватись усіма можливостями електронного сервісу можуть жителі сільських територій...
З 18 до 24 березня до лікарень потрапило 4 311 українців, із них 2 389 — діти віком до 17...
Користувачі Міського чат-бота отримали нові можливості щодо подачі звернень та отримання довідкової інформації....
Міський чат-бот «Суми 15-80» - ефективний, зручний канал комунікацій між мешканцями громади, надавачами послуг та місцевою владою для оперативного інформування...
Управління охорони здоров'я інформує щодо ситуації з захворюваністю на COVID-19 у Сумській міській територіальній громаді....