Про це під час презентації в Укрінформі щорічного дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» розповіла старша наукова співробітниця Інституту соціології НАН Марта Наумов, інформує видання.
«Основним джерелом отримання суспільно-політичної інформації є соціальні мережі і різні месенджери - Телеграм, Вотсап, Вайбер, а телебачення поступово втрачає свої позиції. Якщо говорити про «Єдиний телемарафон», то у 2022 році його дивилися 41% респондентів, то у 2023 році - тільки 31% опитаних», - розповіла Наумова.
За її словами, у віковій групі 18-65 років лише 32% опитаних відповіли, що дивилися телебачення останнього тижня, а головними джерелами інформації вказали соцмережі і месенджери.
«Ми досліджували і групу пенсіонерів. З’ясувалося, що у ній телебачення залишається ключовим джерелом інформації», - додала соціолог.
За її словами, згідно з отриманими результатами, медіаграмотність 3% українців є низькою, у 21 відсотка - нижча за середню, 62% респондентів мають вищий за середні рівень медіаграмотності і 14% - високий.
Кількісне дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії» відбулось методом інтерв’ю «обличчя до обличчя» за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Обсяг вибірки склав 1200 респондентів - доросле населення України (18+). Польовий етап здійснено компанією New Image Marketing Group з 15 по 29 січня 2024 року.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Компанія пропонує узгоджену систему перевірки віку та стандартів безпеки для додатків і онлайн-сервісів....
У ході дослідження були проаналізовані найпопулярніші серед українців соціальні мережі....
Для телемарафону "Єдині новини" 2024 рік може стати вирішальним. Такий формат втрачає довіру людей за відсутності коштів на його фінансування....
Як повідомляє The Verge, законодавці штату Луїзіана прийняли законопроект, який забороняє неповнолітнім створювати власні облікові записи в соціальних мережах без...