
Швидше навпаки, якщо ви використовуєте всі SMM-інструменти в комплексі і граєте за правила інстаграму — все працювати на ваші бізнес-цілі.
Перше правило, яке потрібно усвідомити — без чіткої стратегії жодне просування не буде ефективним. Бо це ваш покроковий план: що, коли, як і для кого ви робите, а головне — чому. Це допоможе зрозуміти, які формати контенту будуть працювати, на яку аудиторію ви націлюєтесь і як оптимізувати витрати на рекламу.
Усі SMM-інструменти та плейсменти в Instagram працюють краще, коли ви використовуєте їх разом:
Контент – це основа, навколо якої все будується. Ви маєте розуміти, які болі та зацікавлення ваш продукт чи послуга може вирішити цільовій аудиторії і на основі цього створювати механіки контенту: дописи, reels, stories.
Таргетована реклама – це той інструмент, який дозволяє залучити вашу цільову аудиторію. Але важливо не просто поставити на рекламу будь-який допис. Ви маєте чітко налаштувати аудиторію, тестувати різні формати та відстежувати результати.
Аналіз — не забувайте про те, що аналітика публікацій і рекламних кампаній має бути частиною стратегії. Це дозволить коригувати ваші дії в реальному часі й не витрачати гроші на формати, що не дають бажаних результатів.
Ключове в просуванні — це контент, що відповідає бізнес-цілям. Ви хочете збільшити впізнаваність бренду? Тоді ставте на перший план формати, які демонструють цінності та місію бренду. Якщо ваша мета — залучити покупців, знімайте контент з продуктами, показуйте, як вони працюють та допомагають у реальному житті. Ви маєте чітко знати, чого хочеш досягти, і створювати контент навколо цих цілей.
Не забувайте, що Instagram — це соціальна мережа, а не просто платформу для публікацій. Тому потрібно також взаємодіяти з підписниками — відповідати на коментарі, ставити запитання, робити опитування. Це дозволить побудувати глибокий зв'язок з аудиторією і навіть та вивести її на новий рівень лояльності.
Якщо вас цікавить, як розкрутити інстаграм? То щоб ведення справді допомагало досягати бізнес-цілей, рекомендуємо звернути увагу на співпрацю з СММ-агенціями. Адже там над одним проєктом працюють різні експерти: копірайтери, дизайнери, сториз-мейкери, стратеги тощо. Тобто кожен з них несе відповідальність за свою область роботи, а це допомагає ефективніше просувати сторінки.
До прикладу, SMM-агенція Kukurudza має досвід співпраці з “Простор”, Weleda, Predator, Acer Ukraine та іншими. І саме завдяки комплексному підходу, де кожен виконує свою роль в проєкті, вони мають переконливі кейси просування в соцмережах.
Щоб просувати сторінку в Instagram у 2025 році, потрібно мати чітку стратегію, комбінувати різні формати контенту, використовувати дієві методи просування і постійно взаємодіяти з аудиторією.
Тому якщо хочете, аби ваш бренд справді досягав бізнес-цілей, використовуйте всі інструменти в комплексі, бо саме це і дає результат.
®