Їхньою серйозною діяльністю в цьому питанні можна назвати внесення змін до Закону про рекламу. Останні нововведення набрали чинності восени минулого року, і на початку 2024 року на своєму сайті вони розмістили цю інформацію. Таке повідомлення має стати пам'яткою для власників казино, зокрема й тих, у яких є різні відеослоти, як-от Dragon Born https://ua1.com.ua/slots/dragon-born і виробників реклами.
Такі зміни пов'язані з тим, щоб прибрати з інформаційної області не відповідну рекламу гральних сайтів, які будуть вводити в оману користувачів. Усе це сприятливо впливатиме на всю гральну індустрію. Це дасть змогу відповідальним творцям реклами уникнути різних санкцій, аж до відкликання їхньої ліцензії, якби вони не виконали відповідні вимоги КРАІЛ. Крім того, увага гемблерів буде сконцентрована тільки на ліцензійних ігрових платформах, у яких зібрано різноманітні гейми, як-от такі як Dragon Slot від Leander Games, та дотримано чесність щодо гравців.
Під час величезної роботи змін було багато, але ми акцентуватимемо увагу на найсуттєвіших коригуваннях, за виконанням яких слідкуватимуть КРАІЛ і ДСОМ. І ось що змінилося в трьох напрямках:
• Вікова категорія. Відвідувати азартні ігрові вебсайти та фізичні будівлі казино, а також брати участь у рекламі гральної сфери дозволяється тільки тим особам, кому виповнився 21 рік.
• Моніторинг виробників реклами. Усі реклами контролюватимуться на предмет виявлення безпосередньої реклами азартних ігор, зокрема й згадування ігрових брендів, яким видано ліцензію від КРАІЛ.
• Виявлення нативної реклами. Також буде суворий контроль щодо непрямих натяків у рекламі на азартний бізнес. Мається на увазі те, що перевірятиметься рекламний контент на предмет того, що він може сприяти формуванню у користувача бажання пограти в азартні ігри, або що, граючи в них, можна створити постійних високих дохід.
Крім того, якщо користувачі виявили відповідні порушення у побаченій рекламі, то вони можуть про це повідомити контролюючий орган КРАІЛ.
Варто зазначити, що якщо не виконуватимуться встановлені вимоги, то покарання понесе і виробник реклами, і її замовник, і лише одним попередженням як було раніше не обійдеться. Усі порушення будуть розбиратися в суді. Розмір штрафу може становити 300 мінімальних зарплат, що на сьогоднішній день відповідає 2 мільйонам гривень. Крім того, можна позбутися ліцензії, а відновити її назад буде вкрай важко і для творця реклами, і для її замовника.
®