У кожного з медіа є канал в Ютуб та Телеграм, а також сторінки у Інстаграм та Фейсбук. В штаті мають по двох сммників такі медіа як ЦУКР та СТС, немає смм-фахівця у ТРК Відікон, за штатом є діджитал-відділ у Суспільного та у пошуках сммника знаходиться Кордон.Медіа.
Instagram – 11,4 тисяч підписників
Telegram - 16,2 тисяч підписників
Facebook - 22 тисяч підписників
ТікТок – 1,1 тисяча підписників
Youtube - 799 підписників
Редакція адаптує контент під кожну із соцмереж, ЦУКР єдиний з усіх мають аккаунт у «Х». Середня кількість підписників за цей рік — 51564.
«Ми активно розвиваємо Telegram, Facebook та Instagram, це наші основні платформи. Додатково постимо контент у TikTok, X, Threads і Youtube. В середньому, ми оновлюємо сторінки контентом щодня. Зазвичай, це перепаковки матеріалів, що є на сайті, але, крім цього, випускаємо контент лише для соцмереж: швидкі новини, пости з військовими зборами, відео, слайдери, запустили рубрику зі скульптурами. Зазвичай для Telegram та Facebook ми використовуємо схему "сніпет + підводка", в Instagram публікуємо слайдери з основною інформацією з тексту та фото.
Час від часу запускаємо таргетовану рекламу, готуємо спільні пости з іншими медіа чи героями текстів. По бюджету зазвичай все гнучко, тому тут конкретної цифри не назву.
У нас є дві смм-менеджерки, які адаптують контент, створюють власний і комунікують у соцмережах», - розповів головний редактор сайта Олексій Туча.
Кордон.Медіа
Youtube - 1,8 тис
Instagram – 5,3 тис
Telegram - 4,7 тис
Facebook - 2,5 тис
ТікТок – 20,7 тис
Позиціонують себе як «медіа соцмереж», основна платформа дистрибуції контенту - Ютуб, але найстрімкіша за розвитком – ТікТок.
«Ми стартували як медіа соціальних мереж. Основні платформи, які ми розвиваємо – це Youtube та Instagram. Також наша аудиторія є на Facebook та у ТікТок, який став однією із найстрімкіших за темпами зростання платформою.
Наші підписники - це результати півроку роботи «Кордон.Медіа». Можливо, це не фантастичні цифри, але це наша аудиторія, котра читає саме новини, історії, а не якісь трешові вкиди, на яких можна дуже стрімко підняти цифру підписників, але не їх якість. До кінця року в планах зберегти цю кількість підписників та подвоїти, як мінімум.
На Youtube ми публікуємо відео репортажі двічі на тиждень. У ті дні, коли немає великих відео, на ютубі публікуємо шотси. В Instagram щодня 4-5 сторіс, також 2-3 рілси на тиждень та хоча б один фоторепортаж.
У Facebook – два великі відео, на наступний день після його публікації в Youtube. Також автоматично поширюються рілзи та фоторепортажі із Instagram.
Telegram – щодня дві-три новини, а додатково вранці та ввечері зведення по обстрілам області. ТікТок – два-три відео на тиждень.
Весь наш контент адаптований під соцмережі. Бо ми розуміємо, що скрізь різна авдиторія, і їм потрібні різні формати про одні і ті ж події, по суті. Але, приміром, рілзи деякі для Instagram та шотси для Youtube можуть повторюватися. Контент з Telegram не завжди може пройти цензуру в ТікТок чи Instagram, тому також враховуємо політику кожної із соцмереж.
Корпоративної реклами поки що не використовували, на це не маємо бюджету.
Зараз на «Кордон.Медіа» немає відповідального за дистрибуцію контенту, ми у активних пошуках нової людини на цю вакансію. Тож поки в колективі є тимчасово відповідальні за кожну із соцмереж», - розказала, як використовують соцмережі головна редакторка, співзасновниця “Кордон.Медіа” Олеся Боровик.
Facebook - 241 тис
Youtube- 122 тис
Telegram - 107 тис
Instagram - 16 тис
Viber- 47 тис
Мають сумарно найбільшу кількість підписників, єдині розвивають вайбер, в штаті не передбачені сммники, але є діджитал-відділ.
«Чіткого плану з кількості приросту підписників не маємо. Головні наші конкуренти — інші регіональні філії Суспільного мовника. Але маємо щомісячний приріст майже у всіх наших соцмережах. Маємо правило оновлювати сторінку в Facebook не рідше — один пост в годину. Якщо не маємо власних новин, робимо пост з Суспільне.Новини. Публікуємо сюди новини з сайту, кепшен-відео, рідше – фото з короткою інформацією про те, що зображено (обстріли області і т.д)
В Instagram – кілька постів в день (чіткої кількості не маємо, орієнтуємось на новини, які підходять цій соцмережі). Пости з новин сайту, відео, гарні фото без новинної прив’язки.
Пости в Telegram і Viber – термінові новини і повідомлення про повітряні тривоги. Рідше – лайфовий ексклюзив.
Youtube – публікації, коли маємо змонтовані відео, в будні дні це більше контенту, у вихідні кількість зменшується. Там публікуємо новинні сюжети, дайджести та інтерв'ю.
Щодо адаптації контенту під соцмережі – з однієї й тієї ж зйомки робимо різні по формату відео для Instagram, Facebook і Telegram (кепшен-відео). Для Youtube зазвичай буде більш розширена версія матеріалу.
В штаті сммників не маємо. Соцмережами, крім ютубу, і сайтом займаються редакторки діджитал-відділу. Для Youtube робить контент ньюзрум, монтують і викладають монтажери”, - розповіла керівниця діджитал-відділу Суспільне Суми Юлія Марковська.
Facebook - 43 тис
Youtube- 27,6 тис
Telegram - 6,1 тис
Instagram - 540 підписників
Поширюють контент у соцмережах переважно в робочий час, адаптовують – найважливіші матеріали. Нещодавно втратили свій аккаунт в Інстаграмі, довелося створювати нову сторінку.
“Щодо оновлення стрічки: активно оновлюємо з 8:00 до 18:00, в інший час – додаємо актуальні новини, фото або важливі термінові публікації. Від стрічки новин матеріали відрізняються, в Instagram це відео і фото. Під соцмережі інколи адаптуємо ексклюзивні сюжети і репортажі на суспільно важливі теми. Поки не рекламуємо соцмережі. У штаті два сммники», - розповіла директорка телекомпанія СТС Наталія Гончарова.
ТРК «Відікон»
Facebook - 3,4 тис
Youtube- 15 тис
Instagram - 260 підписників
Telegram - 272 підписника
Активно розвивають ютуб, мріють про сммників у штат та гроші на рекламу.
«Ми маємо аккаунти на Facebook, Telegram YouTube В місяць маємо, у середньому, плюс 600-700 підписників. Щодо публікації в Facebook, Telegram, YouTube, то це по 3-6 публікацій в день, крім вихідних. Ці матеріали від основної стрічки новин зазвичай не відрізняються, але буває виключення. Наприклад, коли якісь лайфові онлайн-включення,або публікації з місця події у разі надзвичайних ситуацій. Не адаптуємо окремо контент під соцмережі, бо не маємо на це ресурсу. Фінасово не маємо під це взагалі бюджету, як і на рекламу. У штаті сммників немає, але хотіли б”, - директорка ТРК «Відікон» Наталія Братушка.
Альона Яцина, регіональна представниця Інституту масової інформації у Сумській області
Написання цього блогу стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО ”Інститут масової інформації” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.
Нардепи, місцева депутатка від “Слуги народу”, новопризначений ректор сумського нацуніверситету, “Сумитеплоенерго” і його бульдозери - всі ці люди і...
У липні 2024 журналісти продовжують стикатися із різними викликами у своїй роботі. Окрім внутрішніх, редакційних і професійних, як то: нестача...
Життя на прикордонній Сумщині наприкінці червня вперше стало тихішим після жахливих обстрілів навесні і панічних настроїв травня-початку червня щодо можливого...
Кількість новинних повідомлень сумських медіа воєнної тематики суттєво переважають кількість публікацій на будь-яку іншу тему - більше 40%...
У Сумах журналісти заявляють про системну публікацію своїх матеріалів без вказання авторства, при чому скаржаться як на сайти так і...