Депутат міськради Ігор Перепека телефоном сказав, що свою рекламу він оплатив особисто, пише Суспільне.
Його колега Олександр Стрельченко говорить, що борди оплатила партія.
Так само за партійні гроші з’явились привітання з Великоднем від Тетяни Рябухи.
Має вітальні площі й Сумський міський голова Олександр Лисенко. Каже: це – не соціальна реклама. Він розповів, що рішення про розміщення соціальної реклами має приймати виконком міської ради. Він також розповів, що не знає, хто заплатив за рекламу, на якій є його фото.
За чиї гроші така реклама розміщується, на самих щитах не зазначено. У період, коли немає офіційної виборчої кампанії, таке – не порушення. Але вона оплачена – платниками податків. За інформацією НАЗК, у першому кварталі парламентські партії отримали з держбюджету понад 174 млн грн на свою статутну діяльність, зокрема й на таку.
Дуже часто політичні партії використовують інформаційні приводи у вигляді свят релігійних для того, щоб про себе нагадати, розповіла політологиня Андріана Костенко.
"Якщо говорити про політичну рекламу в європейський країнах, в США, там є чіткі принципи, яких дотримуються представники політичних партій. Зокрема, будь-яка реклама маркується, цього ми сьогодні не спостерігаємо в Україні. По-друге, можна відстежити чітко – звідки виділяються кошти. Треба розуміти, що ці білборди не безкоштовні, і за кожний день і місяць розміщення такої реклами, на яких хизуються обличчя окремих політиків місцевого і національного рівня, ми сплачуємо", - говорить вона.
За словами рекламіста Володимира Рудики, на сьогодні розцінки на політичну рекламу перевищують комерційну у 1,5-2 рази.
Щодо того, чому міський голова Олександр Лисенко як посадова особа місцевого самоврядування вітає з релігійним святом лише християн, останній відповів: "Я вітаю з усіма святами і різними способами, я містян не розділяю."
Голова єврейської громади в Сумах Єлизавета Шерстюк та імам Рустам Хуснутдінов на запитання журналістів: чи вітав і їх міський голова з білбордів з їхніми релігійними святами, відповіли, що не пам’ятають таких випадків, але й не бачать в цьому якихось порушень своїх прав.
Эксперты USAID пролили свет на возможные причины затягивания сумскими чиновниками продления разрешений операторам внешней рекламы....
Вся внешняя реклама, имеющаяся сейчас в Cумах, будет пересмотрена... 1
Точный возраст рекламной отрасли в Сумах вряд ли кто-нибудь назовет. Но в любом случае ей уже больше сотни лет...
Рынок современной рекламы движется и развивается в неустанном ритме. Но стремление заработать часто перевешивает здравый смысл, и в погоне за...