Міський чат-бот «Суми 15-80» в автоматичному режимі має сповіщати мешканців про планові чи аварійні відключення міських комунікацій (вода, світло, газ, опалення тощо) за конкретною визначеною споживачем адресою. А оскільки він поєднаний з системою, в якій працюють усі комунальні служби, то сумчани повинні будуть мати найоперативнішу та найактуальнішу інформацію щодо вимкнень міських комунікацій у своєму будинку, їх причин та строків поновлення.
Сумчанам маюуть надсилати сповіщення і щодо змін руху громадського транспорту чи перекриття доріг.
Через міський чат-бот «Суми 15-80» кожен зможе подати звернення (заявку) щодо аварійної чи проблемної ситуації у будинку (відключення комунікацій), на вулиці (відкритий люк, неприбране сміття, неприбраний сніг, не скошена трава, безпритульні тварини), у громадському транспорті (неналежний санітарний стан, недотримання графіку руху, неприбрані зупинки тощо). І не лише подати, а й контролювати надалі її виконання.
Також містяни зможуть оцінити роботу комунальних служб і підрозділів міської ради.
Вже у найближчий перспективі він «розкаже» сумчанам про депутатів міської ради на їх окрузі.
Для того, аби скористатися сервісом, необхідно зі свого смартфона перейти за посиланнями для месенджерів: Viber або Telegram. Далі – за інструкцією ввести адресу щодо якої маєте бажання отримувати повідомлення, наприклад, місце проживання. Все дуже просто та швидко! У чат-боті користувачі також знайдуть інструкції щодо його можливостей та відеоінструкції з користування.
Також детальна інформація про сервіс - на офіційному сайті міської ради у розділі «Зворотний зв'язок» за посиланням.
Нагадаємо: мер Сум Олександр Лисенко ще у 2017 році давав доручення, щоби Служба 15-80 вийшла в інтернет, хоча би у фейсбук. До інтернету служба йшла 6 років...
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!