
За словами посадовиці, у рамках кожної ланки системи освіти області передбачені безбар’єрні заходи для доступу всіх учасників до якісних і безпечних знань.
Безбар’єрність зараз вкрай актуальна у створенні безпечного освітнього середовища, тому у навчальних закладах області постійно збільшується відсоток укриттів та підвищується рівень їх комфортності. Так, минулоріч на облаштування 15 сховищ з державного бюджету було виділено 72 мільйони гривень субвенції. Таким чином на сьогодні у понад 88% закладів освіти області створено безпечні умови», – повідомила Вікторія Гробова.
Ще 211 закладів потребують оснащення, ремонту чи будівництва укриттів. До слова, цьогоріч на продовження облаштування сховищ у державі передбачено 2,5 мільярда гривень, які планується розподілити між областями.
На Сумщині також потужно працює система інклюзивно-ресурсних центрів, які займаються дітками з особливими освітніми потребами, дають рекомендації щодо формату навчання, визначають необхідність та спрямування корекційних занять. Наразі в області функціонує 20 таких центрів. У зв’язку із воєнними діями, з метою безпеки деякі з них проводять заняття дистанційно, але процес навчання не припиняється та корекційні програми не перериваються
«Діти з особливими освітніми потребами мають можливість займатися в очній, змішаній та дистанційній формі, із залученням супроводу асистентів, які допомагають їм опановувати знання. Наразі в закладах дошкільної освіти навчається 250 дітей у 124 інклюзивних групах та 182 дитини – в закладах загальної середньої освіти», – зауважила Вікторія Гробова.
Як підкреслила вона, парк шкільного автотранспорту також враховує вимоги доступності. Так, із 297 автобусів 19 – обладнані для перевезення дітей, які пересуваються на кріслах колісних. Із 23 автобусів, які було закуплено упродовж останнього часу, 3 облаштовані спеціальними підйомниками.
Безбар’єрний принцип також закладений у доступності дорослого населення області до освіти. Особи, котрі змушені змінювати спосіб життя, в тому числі, за станом здоров’я, мають можливість вступити до закладів професійно-технічної освіти. Третина цих закладів має адаптовані групи, тож тут є можливість отримати додаткову чи робітничу професію. За цим же принципом працюють і заклади фахової передвищої та вищої освіти. Одним із таких прикладів є створений у СумДУ Центр ветеранського розвитку, повідомили в ОВА.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Уряд здійснив розподіл обсягу субвенції з держбюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на облаштування безпечних умов у закладах,...
У Сумській міській територіальній громаді завершують підготовку до будівництва сучасних протирадіаційних укриттів у п’яти закладах загальної середньої освіти....
Заволодіння пів мільйона гривень під час облаштування найпростішого укриття в одній із сумських шкіл – підозрюється директор підприємства....
Наказом Міністерства освіти і науки України затверджено Календарний план організації та проведення у 2025 році національного мультипредметного тесту (НМТ)....
1 березня у Києві пройшла Національна українська олімпіада з ментальної арифметики....