Останнім часом внаслідок відключення електроенергії послаблюється чи зовсім зникає сигнал мобільного зв'язку, чим користуються злочинці.
Шахраї, представляючись співробітником мобільної компанії, розповідають, що перемикатимуть на іншу «вишку», щоб під час відключень у вас був стабільний зв'язок.
Після цього на телефон «жертви» приходить код, цифри якого просять назвати, після чого шахраї отримують доступ до мобільних додатків банків, соцмереж тощо.
Тому в жодному разі не передавайте особисті дані, коди підтверджень підозрілим особам! По допомогу звертайтеся самостійно лише на гарячі лінії своїх операторів:
Київстар - 466
Vodafone - 111
Lifecell - 5433
Детективи Територіального управління Бюро економічної безпеки у Чернівецькій області викрили схему незаконного ввезення транспортних засобів з-за кордону без сплати відповідних...
Мешканка обласного центру сама не розуміє, як могла повірити невідомому, який розповів їй про «виграш 200 000 доларів», що припав...
Жінка, намагаючись отримати грошову допомогу в розмірі 1000 гривень, стала жертвою аферистів, які в результаті ошукали її на майже 100...
Детективи Головного підрозділу детективів БЕБ викрили злочинну організацію, яка налагодила роботу мережі кол-центрів, що шахрайським шляхом отримували кошти від громадян...
Зловмисники розсилали фішингові посилання, за допомогою яких отримували доступ до інтернет-банкінгу жертв. У такий спосіб аферисти привласнили щонайменше 800 тис....