
Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства. Тому у разі виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції, просимо повідомити про необхідність здійснити перерахунок.
Це можна зробити дистанційно. Аби працівники абонентського відділу внесли коригування, достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника(ів) холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: 050-307-63-97, 067-548-20-78. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».
Також ви можете звернутися до КП «Міськводоканал» СМР особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4 (при собі мати фото фактичних показників лічильника).
Отримати додаткову інформацію можна за телефоном - (0542)700153.
ТОВ "Сумигаз Збут" відновлює покриття друкованими рахунками, хоч і частково. На жаль, проблема з друком та логістикою у частині населених...
Щоб підприємство й надалі могло продовжувати постачати газ, ТОВ "Сумигаз Збут" закликає усіх, хто має таку можливість, продовжувати сплачувати рахунки....