Якщо ще минулого року десятку найкращих смартфонів ділили між собою Samsung та iPhone, то сьогодні конкуренцію їм складає Xiaomi.
Проміжні підсумки продажів смартфонів у Європі говорять про те, що щорічна презентація нових iPhone, як і раніше, залишається чи не головною подією у світі технологій. Торішній рейтинг від Canalys очолювали дві моделі iPhone 14, а через рік на вершині вже два iPhone 15. Серед причин популярності бренду все також вказується його універсальність та надійність у роботі. Гаджет, як і раніше, підходить для вирішення будь-яких завдань чи це спілкування в соцмережах, азартні розваги на VIP casino ua, мобільні ігри або робота.
Звичайно ж, не менш універсальними є і смартфони від Samsung, але якщо в торішньому рейтингу вони займали відразу 7 рядків, то за підсумками першого кварталу 2024 конкуренція відчувається сильніше:
- iPhone – 3 моделі;
- Samsung – 5 моделей;
- Xiaomi – 2 моделі.
При цьому на позиціях Samsung не міг не позначитися вихід флагманського пристрою Samsung Galaxy S24 Ultra, який став найгучнішим релізом від корейських виробників смартфонів. Про це говорить і те, що модель обійшла за кількістю продажів звичайний iPhone 15 на 200 тисяч одиниць. Втім, найпопулярнішим смартфоном у Європі все одно виявився iPhone 15 Pro Max з відривом від найближчого переслідувача мільйона екземплярів.
Аналітики прогнозують, що до кінця року загальна картина навряд чи зміниться – Apple залишиться лідером за популярністю, а оновлення їх модельного ряду восени лише зміцнить їхні позиції.
Велику ставку виробники сьогодні роблять і на інструменти штучного інтелекту, завдяки яким Samsung зумів закохати у свою нову модель буквально всю Європу. Очікується, що крок у відповідь від Apple повинен як мінімум стати вагомою відповіддю конкуренту в цій галузі.
Увага експертів прикута також і китайському виробнику Xiaomi, популярність якого зростає у всьому світі, а моделі Redmi 13C та Redmi Note 13 4G вже підкорили європейський ринок. Зазначається, що Xiaomi сьогодні є однією з торгових марок, що найбільш швидко розвиваються, а їх сильною стороною залишається вдалий баланс між якістю і ціною. Крім того, бренд також активно освоює штучний інтелект, тому вже наступного року зміцнить свої позиції на ринку і все менше поступатиметься “старшим братам”.
®