Торішній лідер, компанія Apple, не змогла закріпитися на своїй позиції та спустилася на другий рядок. Навіть незважаючи на падіння вартості бренду Amazon з 350,3 млрд доларів до 299,3 млрд, він обігнав Apple і став найдорожчим у світі., повідомляє iLenta.com з посиланням на Brand Finance.
Вартість торішнього лідера знизилася з 355,1 млрд доларів до 297,5 млрд. Зміна пов'язана з падінням прогнозованого виторгу, оскільки очікується, що порушений ланцюжок поставок і проблеми на ринку праці обмежать випуск основних апаратних продуктів Apple.
Загалом у рейтингу із 500 компаній виявилося 48 технологічних брендів — на два менше, ніж у 2022 році. Аналітики окремо відзначили зростання вартості виробників електромобілів Tesla та BYD. Попит на технології цих компаній зростає в рамках широкого переходу до низьковуглецевої економіки.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Meta Platforms, власник Facebook, та Amazon.com скорочують програми різноманіття, реагуючи на посилення критики таких ініціатив з боку консервативних кіл у...
У пункті пропуску «Лужанка – Берегшурань», що на кордоні з Угорщиною, на підставі інформації від Служби безпеки України закарпатські...
Завершено кампанію декларування для нерезидентів, які надають електронні послуги українським користувачам, за підсумками ІІІ кварталу 2024 року....
Apple оголосила про запуск програми пошуку вразливостей у своїй новій системі Private Cloud Compute (PCC), яка оброблятиме складні завдання штучного...
Детективи ТУ БЕБ у Львівській області викрили групу осіб, які налагодили схему незаконного переміщення оптових партій техніки відомих виробників, а...