

Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли майже на 80 млн грн, або близько 60%.
Найбільше транспортного податку надійшло від платників у Києві - 60,4 млн грн. Далі йдуть Дніпропетровська область - 18,8 млн грн, Київська - 16,2 млн грн та Львівська - 16,2 млн грн.
Транспортний податок сплачують власники легкових автомобілів, яким не більше п’яти років і середньоринкова вартість яких перевищує 375 мінімальних зарплат, встановлених на 1 січня відповідного року.
Середньоринкову вартість авто визначає Міністерство економіки. При розрахунку враховують марку та модель автомобіля, рік випуску, об’єм двигуна і тип пального.
Цього року до переліку автомобілів, які підлягають оподаткуванню, увійшла 1 281 модель. Перелік Мінекономіки щороку оприлюднює до 1 лютого.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
У вересні 2026 року до загального фонду державного бюджету надійшло 79,6 млрд грн податків та зборів, які адмініструє Державна податкова...
Спілка українських підприємців виступила проти підвищення податкового навантаження на бізнес. У СУП вважають, що під час війни додаткові податки можуть...
За січень–серпень 2026 року місцеві бюджети отримали 269,9 млн грн туристичного збору. Це на 23% більше, ніж за аналогічний період...
За січень–серпень 2026 року 1,3 млн платників сплатили до бюджетів 475,5 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на...
Верховний Суд підтримав позицію Державної податкової служби у справі про оподаткування дивідендів, які українська компанія виплатила резиденту Нідерландів. Податківці донарахували...

