

Закон також встановлює нові межі штрафів для поширених порушень, повідомляють в Державній митній службі.
Зокрема:
за перевищення строків транзиту або тимчасового ввезення транспортних засобів — штраф від 8 000 до 12 000 неоподатковуваних мінімумів;
за недекларування товарів чи транспортних засобів комерційного призначення — штраф від 50% до 100% їхньої вартості, з можливістю альтернативної конфіскації.
Закон усунув дисбаланс у санкціях: раніше штраф за недекларування був суворішим, ніж за контрабанду з приховуванням, тепер же відповідальність більш співмірна рівню правопорушення.
Також встановлено обов’язок у 10-денний строк вивезти транспортний засіб або змінити його митний режим, якщо суд не конфіскував авто, справа була закрита або завершена мировою угодою. Інакше особа нестиме відповідальність згідно з новою статтею 481¹ Митного кодексу — у вигляді штрафу чи конфіскації.
Окремо закон звільняє від відповідальності осіб, які до 1 квітня 2024 року добровільно передали авто з порушенням митного режиму на потреби ЗСУ або сил безпеки.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
На Закарпатті митники виявили 1610 пачок сигарет без українських акцизних марок у позашляховику BMW X6, який намагалися провести через кордон...
У міжнародних посилках зі США, які надійшли українцям, митники виявили 35 пристроїв Apple, не зазначених у митних деклараціях. Загальна вартість...
Комерційний вантаж вартістю майже 58 млн грн намагалися ввезти в Україну під виглядом гуманітарної допомоги для ЗСУ....
За січень-серпень 2026 року митні органи виявили 7524 порушення митних правил. Загальна вартість предметів правопорушень становила 2,9 млрд грн. Кількість...
За січень-липень 2026 року митниці виявили на 20% більше порушень митних правил, ніж за аналогічний період минулого року....

