В Україні наразі визнається 3068 європейських географічних зазначень. Разом з тим, суто українських - 48. Нам вже є що показати світу. Українське – це світовий бренд, який важливо розвивати.
На фестивалі було багато маленьких та великих виробників, які не лише працюють на внутрішньому ринку, а й експортують свою продукцію. Від вина та різноманітних крафтових настоянок - до сирів, м’яса, овочів, макаронів, спецій та солодощів. І все - локальне виробництво.
Окремо були представлені стенди з різноманітним харчовим обладнанням. Як зазначають власники таких компаній, їхні клієнти від 30% до 70% користуються державними програмами для закупівлі техніки. Це і «Власна справа», і кошти на переробку, і гранти для підтримки жінок-підприємець. Це додаткові можливості для аграріїв залучати державні кошти для розвитку бізнесу.
Як зазначив Віталій Коваль під час заходу, підтримка національного виробника на всіх рівнях, особливо в такі складні часи, важлива для Мінагрополітики. А особливо, якщо мова йде про такі унікальні продукти з географічним зазначенням. Адже це про наші традиції, національну ідентичність та самобутність, яку потрібно зберегти та популяризувати. Українська культура має стати не лише мейнстрімом, а й потужним елементом економіки, щоб усі наші народні промисли капіталізувалися через експорт, повідомляють в Міністерстві аграрної політики та продовольчої безпеки.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!