Блоги

"Сумыжилье" предлагает подписать

Завтра, 23 августа, контролеры коммунального предприятия "Сумыжилье" начнут разносить потребителям договора. Образец договора предприятие предоставило нашему корреспонденту. Предлагаю обсудить сие творение.

ДОГОВІР

про надання послуг з утримання будинку, споруд та прибудинкової території

м. Суми                                                                   «01» липня 2011 року

            Комунальне підприємство «Сумижитло» Сумської міської ради в особі директора Степаненка Євгенія Єгоровича, що діє на підставі Статуту, (далі - Виконавець), з однієї сторони, і _______________, що є власником (наймачем) квартири № ____ у житловому будинку № ________по вулиці ________________ у місті Суми (далі - Споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:

Предмет договору

            1. Предметом цього договору є забезпечення Виконавцем надання послуг з утримання будинку, споруд  та  прибудинкової територій (далі — послуги), а Споживачем  -  забезпечення  своєчасної  оплати таких послуг за встановленим тарифом у строк та на умовах, що передбачені цим договором.

            2. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням органу місцевого самоврядування  тарифу (Додаток № 1 до Договору), його структури, періодичності та строків надання послуг.).

            3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить ________грн. в тому числі ПДВ за м. кв. загальної площі квартири.

            4. Наявність пільг з оплати послуг ____________.

Оплата спожитих послуг

            5. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

            Платежі вносяться  не  пізніше  ніж  до 20 числа місяця,  що настає за розрахунковим.

            6. Послуги оплачуються в безготівковій формі.

            7. Плата вноситься на розрахунковий рахунок Виконавця: 26003060497274 в ПАТ КБ «Приватбанк», МФО 337546, Код ЄДРПОУ 37654796.

            8. За несвоєчасне внесення плати із Споживача стягується пеня в установленому законом розмірі.

            9. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

            10. Споживач має право на:

            1) своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;

            2) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;

            3) зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;

            4) відшкодування збитків, заподіяних його майну та (або) приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю  внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

            5) своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг,  структуру тарифу,  загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

            6) проведення перевірки кількісних та якісних показників надання  послуг  в  установленому Кабінетом Міністрів України порядку;

            7) зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством;

            8 ) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

            11. Споживач зобов'язаний:

            1) оплачувати послуги в установлений цим договором строк;

            2) своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;

            3) дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;

            4) забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:

            ліквідації аварій - цілодобово;

            встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

            5) у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати пеню у розмірі, встановленому законом/договором;

            6) проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири;

            7) своєчасно вживати заходів до усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;

            8 ) дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати порушення законних прав та інтересів інших учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

            9) своєчасно проводити підготовку квартири та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

            10) поінформувати у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги.

            12. Виконавець має право:

            1) вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

            2) доступу, зокрема несанкціонованого, у квартиру споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;

            3) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законом/договором;

            4) вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов'язаних з отриманням послуг неполадок,  що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;

            5) вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.

            13. Виконавець зобов'язаний:

            1) забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;

            2) подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;

            3) утримувати внутрішньобудинкові мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації, усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;

            4) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;

            5) сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;

            6) своєчасно ознайомлювати споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;

            7) своєчасно проводити за рахунок власних коштів роботи з усунення пов'язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;

            8 ) відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або)  приміщенню,  шкоду,  заподіяну  життю чи здоров'ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;

            9) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання;

            10) своєчасно проводити підготовку житлового будинку та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.

Відповідальність сторін

            14. Споживач несе відповідальність згідно із законом за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

            2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені;

            3) порушення визначених цим договором зобов'язань.

            15. Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:

            1) неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров'ю, шляхом відшкодування збитків;

            2) зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;

            3) перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі.

            4) порушення зобов'язань, визначених цим договором.

Порядок розв'язання спорів

            16. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.

            Представник виконавця повинен з'явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії не пізніше ніж протягом двох робочих днів.

            У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.

            17. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом трьох робочих днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

            18. Спори між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Форс-мажорні обставини

            19. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює  надання  та  оплату  послуг відповідно до умов цього договору.

Строк дії договору

            20. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до «01»липня 2013року

            21. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:

            переходу права власності (користування) до іншої особи;

            невиконання його сторонами умов цього договору.

            22. Цей договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.

Інші умови

             23. _____________________________________________________

Адреса і підписи сторін

Виконавець

 

Споживач

 

КП «Сумижитло» СМР

40000, м. Суми, вул.Горького,21

тел. 66-22-88

МФО 337546, Код ЄДРПОУ 37654796

р/р 26003060497274 в ПАТ КБ «Приватбанк»

 

 

                                                   ___________________ Є.Є. Степаненко

   

                     М.П.

Комментарии

Гость

Розділ VI
ПОРЯДОК УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ Стаття 26. Істотні умови договору між виконавцем/виробником та споживачем

1. Істотними умовами договору на надання житлово-комунальних послуг є:

1) найменування сторін;

2) предмет договору;

3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;

4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги;

5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

6) права та обов'язки сторін;

7) порядок контролю та звіту сторін;

8 ) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг;

9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу;

10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);

11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку;

12) порядок здійснення ремонту;

13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору;

14) порядок вирішення спорів;

15) перелік форс-мажорних обставин;

16) строк дії договору;

17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору;

18) дата і місце укладення договору.

2. Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін.

3. Договір на надання житлово-комунальних послуг набирає чинності з моменту його укладення.

4. У разі якщо виконавець не є виробником, відносини між ним та виробником регулюються окремим договором, який укладається відповідно до вимог цієї статті.

5. Процедура погодження договору відбувається протягом одного місяця з дня внесення проекту договору однією із сторін.

6. У разі зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугою виконавця/виробника споживач має право розірвати договір у порядку, встановленому законом.

(Закон, ВР України, від 24.06.2004, № 1875-IV "Про житлово-комунальні послуги")

Arrow

Згідно типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ № 529 від 20.05.09, в преамбулі договору передбачено (мовою оригіналу)  "найменоування об'єкта господарської діяльності, предметом діяльності якого є надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"

Згідно Статуту КП "Сумижитло" предметом його діяльності є надання послуг з управління будинком, спорудо, а не надання послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Це дві різні послуги з огляду на п.1.1 Наказу Держкомітету України з питань ЖКГ від 25.04.05 № 60  та п.13 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Тому КП "Сумижитло" не має права укладати договори на послугу з утримання будинкыв. споруд та прибуд. територій.

В преамбулі типового договору йдеться також про те, що керівництво виконавця діє на підставі статуту, що ще раз свідчить про те, що керівництво КП "Сумижитло" не має права підписувати із споживачами договір на надання послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

У п.2 розділу "Предмет договору"   запропонованого  КП "Сумижитло" договору є ще одна  суттєва невдповідність до типового  договору: - не зазначено, що копії рішень органу місцевого самоврядування, тарифу, його структури періодичності та строків надання послуг обов'язково повинні надаватись до цього договору...(тобто повинні бути невід'ємною частиною цього договору, інакше він вважається некомплектним і його можна повернути з цієї підстави) До цього часу немає рішень по структурі тарифу, перодичності, строковості надання послуг для кожного будинку. як і немає тарифів розрахованих та затверджених для кожного будинку окремо у відповідності до Постанови КМУ № 529 та нової Постанови КМУ № 869 від 01.06.11.

У розділі "Строк дії договору" вказано по липень 2013 р., але це не відповідає чинному законодавству, оскільки, якщо підприємство вперше приймає участь у конкурсі на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, воно має право укладати договори на строк не більше року.

А взагалі, з голяду на вищенаведене, КП "Сумижитло" незаконно приймало участь у конкурсі, незаконно його виграло, оскільки  порушило п.п. 1.1, 1.3, 3.1  Наказу № 60.

Можна цілком обгрунтовано ( у супровідному листі) повертати   договори КП "Сумижитло" без виконання з витікючими наслідками...

Barmaley

Arrow, именно так.

Однако контрольные органы молчат, по ТВ попёрла реклама СумыЖулья, и т.д.

Вассисуалий Лоханкин

Уверяю Вас, мы медленно запрягаем, но основательно...

Ира

Ну пока работу "Сумыжилья" оцениваю на "отлично" , на любую жалобу реагируют  оперативно .

Гость

Ира, у меня такое ощущение, что Сумыжулье обслуживает только пять домов. Ваш дом, Вашего шефа, Минаева, Д.Литовченко ну и самого директора Трепаненко.

Белый

 
Гость написал:
Ира, у меня такое ощущение, что Сумыжулье обслуживает только пять домов

Пять баллов. Laughing out loud

АВТ

Согласен с Белым.

Гость

Ирина. а на предмет чего были Ваши жалобы. исполненные на "отлично". хочется узнать... Может и мы за Вами последуем. вдруг и нам кой-чего перепадет. Big smile

Елена Адаменко

О договорах. Направили вчера запрос в Кабмин. Ждем ответа.

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Розпорядник інформації

       Секретаріат Кабінету Міністрів України

Запитувач

Адаменко Олена Юріївна кореспондент Сумського тиждневика „Данкор”

м. Суми, вул. Кузнечна, 2 а/я 160, [email protected]  

068-159-53-50, 0542-22-33-70

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Прошу відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” надати роз’яснення стосовно Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ № 869 від 1 червня 2011 року, а саме:

1)п.2 абзац 2 „Тариф на послуги розраховується  окремо  за  кожним  будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися      для забезпечення належного санітарно-гігієнічного,  протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку  послуг згідно з додатком до цього Порядку”. Чи повинні виконавці послуг узгоджувати з мешканцями кількісні показники послуг (структуру тарифу). Якщо так, то яким чином, шляхом громадських слухань?

2) п.2 абзац 4. „Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу,  його структури, періодичності та строків   надання  послуг.  Копія  такого  рішення  є  невід'ємною
частиною договору про надання послуг”. Чи означає це що, окремо по кожному будинку орган місцевого самоврядування повинен своїм рішенням встановити тариф, і в цьому рішенні вказати структуру тарифу окремо для кожного будинку, періодичність та строки надання послуги окремо для кожного будинку?  3) У м. Суми виконком Сумської міської ради прийняв рішення №418 від 25.06.11 р., у додатку до якого просто надається розмір тарифу (без структури, періодичності і строків надання послуг). Саме це рішення КП „Сумижитло” надає споживачам у якості невід’ємної частини договору на утримання будинків, споруд та при будинкових територій. Інформацію про структуру тарифу, періодичність та  строки надання послуг споживачам виконавець послуги не надає. Чи відповідає це Постанові КМУ? 4) У преамбулі до Типового договору, затвердженому постановою КМУ №529 від 20 травня 2009 року, йдеться:  (найменування суб'єкта господарювання, предметом діяльності
                         якого є надання__________________________________________________________________
 послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій)

в особі _________________________________________________________,
                (посада, прізвище, ім'я та по батькові)що діє на підставі ______________________________________________,
                            (найменування документа)затвердженого ____________________________________________________
                         (ким виданий, номер і дата)(далі - виконавець), з однієї сторони, і ___________________________________________________________________________________________

у місті Суми виконавцем послуги з утримання будинків, споруд та при будинкових територій конкурсом визначено КП „Сумижитло”, предметом діяльності якого згідно Статуту КП є лише надання послуги з управління будинком, спорудою. Чи має право таке підприємство укладати договори зі споживачами на надання послуги з утримання будинків, споруд і при будинкових територій в контексті Постанови КМУ №529?

5) Чи повинні тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та при будинкових територій проходити громадські слухання перед їх встановленням?

Запитувану інформацію прошу надати у визначений законом строк: 5 робочих днів.  

Белый

 
adamenko написал:
Направили вчера запрос в Кабмин. Ждем ответа

Почитал. Запрос очень толковый. 869-е постановление это бомба под разного рода своевольничающих субъектов жкх,  а если еще учесть, что с 1 июня действует, а решение исполкома от 25-го июня, а все новые решения должны ей неукоснительно соответствовать, то ай-яй-яй...

Вообще прикольный город, целые толпы депутатов горсовета, юротдел исполкома, а носом тыкать приходится журналистам да общественникам...

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=869-2011-%EF&p=1313057544000872

Белый

Оно, правда, хоть и затянули кабминовцы с публикацией постановления на полтора месяца, но нос по ветру, держать же надо, а то как-то совсем неприлично получается. Государственный корабль под управлением Виктора Федоровича в одну сторону плывет, а СуММы c двумя "м" в другую.

Для понимания сегодняшних реалий, и почему теперь Сумы с двумя "м" - всем сопричастным к "Сумыжилье" и прочим конторам читать до полного просветления и сравнительную табличку тоже смотреть.

http://2000.net.ua/2000/derzhava/resursy/75205

И да, дорогие мои, никакого "временного тарифа" нет и быть не может.

аргон

 
Белый написал:
Вообще прикольный город, целые толпы депутатов горсовета, юротдел исполкома, а носом тыкать приходится журналистам да общественникам...

" Белый"-Вы же умный, а такие вопросы задаете! Начиная от Минаева и заканчивая депутатами-все работают на карман. Только вот размеры этого КАРМАНА -разные.

Гость

 
adamenko написал:
Запитувану інформацію прошу надати у визначений законом строк: 5 робочих днів.  

Надали?...

Елена Адаменко

АДАМЕНКО О. Ю.         

 

 

Лист від 30.08.2011 р. б/н, який надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, не відповідає вимогам ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та містить по суті питання щодо роз’яснення застосування Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Враховуючи викладене, для отримання роз’яснень щодо порушених Вами питань пропонуємо звернутися до Мінрегіону.

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів України

 

После этого направила повторный запрос

 

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Розпорядник інформації

       Секретаріат Кабінету Міністрів України

Запитувач

Адаменко Олена Юріївна кореспондент Сумського тиждневика „Данкор”

м. Суми, вул. Кузнечна, 2 а/я 160, [email protected]  

068-159-53-50, 0542-22-33-70

ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Прошу відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” надати інформацію стосовно наступного:

30. 08. до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою надійшов запит на інформацію Адаменко О.Ю. (додається), на який 5.09 від Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України надійшла наступна відповідь:

 

„Лист від 30.08.2011 р. б/н, який надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, не відповідає вимогам ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та містить по суті питання щодо роз’яснення застосування Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Враховуючи викладене, для отримання роз’яснень щодо порушених Вами питань пропонуємо звернутися до Мінрегіону”.

Прошу:

1)назвати посадову особу, яка готувала вищезгадану відповідь на мій запит.

2) Вказати, яким конкретно вимогам статті 1 ЗУ „Про доступ до публічної інформації” не відповідає мій запит на інформацію від 30.08.11 р.

Адже в даній статті йдеться про те, що „ Публічна  інформація  -  це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких  носіях  інформація,  що  була отримана  або  створена  в  процесі  виконання  суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків,  передбачених чинним законодавством». В моєму запиті мова йшла про інформацію, створену Кабінетом Міністрів України, а саме про постанову КМУ №869 від 1 червня 2011 року.

Запитувану інформацію прошу надати у визначений законом строк: 5 робочих днів.

Вот ответ:

Шановна Олено Юріївно !

На лист від 12.09.2011 р. б/н, який надійшов до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, щодо оскарження дій Секретаріату Кабінету Міністрів під час надання відповіді на лист від 30.08.2011 р. б/н, повідомляємо.

Статтею 1  Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначено, що публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

Публічною інформацією, якою володіє Секретаріат Кабінету Міністрів, є постанова Кабінету Міністрів від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».

У той же час, у листі від 30.08.2011 р. б/н Ви просили надати роз’яснення щодо застосування Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого зазначеною постановою Кабінету Міністрів.

Таким чином, порушені у зазначеному листі питання не є відображеною або задокументованою інформацією та не були створені Секретаріатом Кабінету Міністрів у процесі виконання своїх обов’язків.

Роз’яснення щодо застосування норм урядових рішень (постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів) надаються головними розробниками, тобто центральними органами виконавчої влади, до компетенції яких відносяться врегульовані такими нормативно-правовими актами питання.

Ураховуючи викладене, на Ваш лист від 30.08.2011 р. Секретаріатом Кабінету Міністрів було повідомлено, що порушені в ньому питання не відносяться до відомостей або даних, якими володіє Секретаріат Кабінету Міністрів.

Тому для отримання роз’яснень щодо застосування Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій Вам було запропоновано звернутися до Мінрегіону, який є головним розробником постанови Кабінету Міністрів від 01.06.2011 р. № 869.

З повагою

Директор Департамент інформації

та комунікацій з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів            

                                                                                              Дмитро АНДРЕЄВ

Теперь джу ответа из Минрегиона.

Гость

 
adamenko написал:
Теперь джу ответа из Минрегиона.

И какой результат?

Елена Адаменко

ответа пока не получила, как только, так и отпишусь

view counter
view counter
view counter
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Украдене щастя (мала сцена)
Украдене щастя (мала сцена)
Театр Сумський національний академічний театр драми та музичної комедії ім.М.Щепкіна
05-06.12.2024 - 18.00; 07.12.2024 - 17.00

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.