На порталі
Дія з’явився новий розділ – «Дія.Безбар’єрність». Презентували його Перша леді Олена Зеленська разом із віцепрем’єр-міністром – Міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.
Як отримати закордонний паспорт і що для цього потрібно
Як вибрати лікарів під час та після вагітності
Як оформити житлову субсидію
Як заповнити анкету на отримання пенсії
Як зареєструвати статус внутрішньо переміщеної особи
Як відшкодувати зруйноване житло
Як оформити інвалідність
Як вийти на пенсію та оформити її
Як знайти роботу
Навіть під час повномасштабної війни щоденні турботи, завдання і справи ніхто не відміняв. Ба більше, потребу у послугах часто викликають зміни в житті, які супроводжуються сильними негативними чи позитивними емоціями.
Людина може бути у стресі. Може бути більш чутливою, наприклад, у період вагітності або адаптації на новому місці після вимушеної евакуації. Тому, дуже важливо, аби процес отримання державних послуг був зрозумілим, простим, зручним. А не тригерив наші і так непрості внутрішні стани.
“Війна ставить нові питання щодня. Але й не знімає попередніх, з якими стикалися у мирному житті. Питання без відповідей – це бар’єр, перепона перед нашими надіями. Але завдання країни ці бар’єр прибирати – і навіть війна тут не стане на заваді”, – перша леді Олена Зеленська.
На порталі держпослуг Дія – новий розділ «Дія. Безбар’єрність» – це відповіді, які будуть завжди напоготові, у смартфоні.
Головна мета розділу «Дія. Безбар`єрність» – додати взаєморозуміння і людяності у спілкуванні з державою. Тому, деякі матеріали у ньому присвячені питанням, яким зазвичай не знаходиться місця на державних порталах. Наприклад: «Особистий досвід людей, які змінили професію після 60». Або «Мене не беруть на роботу без досвіду. Де його взяти?»
Важливо, що розділ «Дія. Безбар’єрність» і сам є безбар’єрним, адже він доступний для людей з порушеннями зору.