Так трапилося, що я вже 5-й день добровольцем працюю в артполку. З товаришами з офроад клубу утворили бригаду і крутимо гайки на техніці. Особисто я кандидат наук, тому розуміюся на рівні молодшого учня п’яного слюсаря. Хоча все одно кручу – скло там протерти, фару подкачать…)) А у нас в клубі є і автоінженери з досвідом.
З боку командирів частини сприяння і співпраця, будь-які прохання виконуються на льоту. Годують в офіцерській столовій, смачно. Товариш навіть захотів піти послужити. Тікі треба щоб взяли сразу офіцером, краще генералом. ))
Ідея була Автомайдану. Підтримує також фонд бувших випускників артяги, точні назви уточню і напишу.Забезпечують запчастинами. Сумчани дуже активно допомагають, але більше фінансами. А питання є в пошуку і покупці деяких запчастин і в спеціалістах щоб їх правильно ставити.
Почитав оці інтернети і спробую висловити свою думку щодо деяких міфів.
« Армії намає, розкрадена, нас спасет только путин»
Армія в Україні є. З іржавими потьоками, в нечищених кросівках і без понятія шо де куди і як. Але є. Раніше я вважав, що все набагато гірше. Так, проти російської наша скоріше всього довго не вистоїть, але прикурити їм дасть. Якщо треба буде. На щастя, воюють зараз дипломати в фейсбуці. І нехай. А Путін – це вірний, правильний шлях в 18 сторіччя.(19-те вже зараз)
«Техніка розкрадена»
Запасів техніки більше, ніж людей які можуть її правильно обслужити. Крім того вона чи не з радянських часів стоїть законсервована. Проблеми в машинах в основному з резинками-прокладками. Важки випадки бувають, але рідко. Звичайно, намагаємося ставити ремкомплекти, відновлювати старе, а не міняти блоками. Бо гроші. Але це потребує і часу і кваліфікації. Скільки запчастин іде на відновлення однієї машини в середньому – не знаю, але це сотні гривень, не тисячи. Приблизно.
«Полк виїжджає, Суми залишаться без охорони»
Полк вже виїхав майже весь, але в Сумах він нічого не охороняє і не може охороняти. Боєприпаси зберігаються десь окремо. Артполк - це просто гаражі.
Сила «Урагану» в маневреності – він може з маршу розгорнутися за лічені секунди, дати залп і поїхати, поки противник дасть відповідь.
Під час воєнних дій в місті техніка з одного боку являє собою легку здобич для диверсантів або артилерії. З іншого це небезпека для місцевих жителів, як мінімум для всього району верхнього Кірова. Тому в інтересах і військових і сумчан, щоб полк виїхав якнайшвидше.
Те, що відбувається офіційно називається «навчання». Ну, в Росії навчання і в нас навчання. Путін жеж не планує військових вводити. В Крим не ввів. І ми до них не будемо.
І солдати і офіцери не вірять, що війна буде. Але налаштовані за Україну, проти путинського режиму. В принципі, хто сильно не хотів призиватися, армії уникнув.
Шановні сумські і не тільки водії! Будьте обережні минаючи автоколони. Наслухався всякого сміху. То маршрутка підрізає «Ураган», то вночі Жигуль у БТР заїхав. «БТР всмятку, жигуль ни царапины». Без жертв.
Камуфляжний колір вночі не видно. Катафотів не положено в приципі. Габаріти можуть зламатися. Обзор у водія поганий. Важелі включаються двома руками, педалі тиснуться двома ногами. Чим руль крутять - взагалі воєнна тайна. Техніка з самого початку незручна, бо розраховано не на людей, а на військових.
Перед тим як виїхати її звичайно перевіряють, але це не гарантує що повороти-стопи та інше непотрібне баловство працюватиме всю дорогу. Миші з гідросистеми можуть повтікати і гальма пропадуть. Водії з резерву, ненька позвала і посадила кермо цієї штуки. А так може він повар взагалі.
Щодо гуманітарки і постачання.
Акумулятори нові є, бачу. Запчастині, що нам підвозять, ставимо. Солдат годують, формою укомплектовані майже всі.
Боєць в перший день жалувався, що в Олімпійському голі панцирні ліжка, немає матрасів. На другий день він через ремонт машині відстав від свого підрозділу, жалувався що й кроваті вже забрали. Потім зателефонував товаришам, які поїхали, дізнався що вони ночують в чистому полі – «наша крыша небо голубое» і жалуватися перестав.
Отже, бойовий дух армії росте! Чого і вам бажаю))