З початком повномасштабної війни ритейлерам довелось кардинально переглядати свій асортимент та змінювати логістику постачання. З полиць багатьох магазинів довелось забрати велику частину асортименту, адже це були товари російського чи білоруського виробництва, або ж тих торгових марок, що відмовились покидати ринки агресора. Ритейлери замінили цих постачальників переважно українськими виробниками.
Як показує статистика, промокоди на порталі Кодес все частіше шукають по конкретному бренду, віддаючи перевагу саме локальним виробникам. На думку експертів, це пов’язано з маркетинговою політикою магазинів та брендів. Більшість у своїй рекламі звертає увагу на важливості підтримки вітчизняного виробника та економіки в цілому. Покупка українських товарів - це податки в бюджет, заробітна плата працівникам та можливості для виробників нарощувати свої виробничі можливості.
Для української економіки важливо повертати довоєнні обсяги торгівлі. Тому магазини та виробники все активніше співпрацюють зі своєю цільовою аудиторією в соцмережах, на телебаченні, в самих магазинах. Інтернет-магазини проводять розпродажі, акції, все частіше пропонують безкоштовну доставку, як наприклад, промокод від Будинку Іграшок https://codes.com.ua/ua/shops/bi-ua.
Звичайно, на українському ринку представлені не тільки вітчизняні виробники. І хоча українці все більш лояльні до локального виробника, деякі покупці досі не готові відмовлятись від продукції улюблених європейських та світових брендів. Серед країн другого вибору аналітики виділяють Німеччину, США та Великобританію. Товари з Німеччини рахують найякіснішими.
Досі велика кількість обирають товари з Китаю, оскільки їх можна придбати за максимально низькими цінами. Крім того, значна увага до китайських виробників спричинена, тим, що практично весь онлайн-сектор заповнений продукцією КНР. Українці досі активно купують на Аліекспрес самостійно, а також обирають товари китайського виробництва в українських інтернет-магазинах.
®