При цьому цивільний позов родини загиблої дівчини в розмірі 900 тис. грн залишено без розгляду.
Окружна прокуратура міста Суми категорично не погоджується з таким рішенням суду і вже готує апеляційну скаргу.
Нагадуємо, що під час слідства зібрано достатньо доказів для обвинувачення трьох осіб, дії чи бездіяльність яких, на думку слідства, призвели до загибелі 9 лютого 2016 року 17-річний дівчини під колесами тролейбуса.
Дії водія Комунального підприємства Сумської міської ради «Електроавтотранс» кваліфіковано як порушення правил безпеки дорожнього руху України, що спричинило смерть потерпілого (ч. 2 ст. 286 КК України).
Встановлено, що водій керував технічно справним тролейбусом «Богдан – Т70117», проте він знехтував вимогами правил дорожнього руху та мірами безпеки й не вимкнув функцію «Дозвіл ходу при відкритих дверях» та, завершивши посадку пасажирів, розпочав рух з неповністю закритими центральними дверима, внаслідок чого спрацювала «функція реверсу», при якій двері автоматично відкрилися й дівчина випала з тролейбуса.
Дії начальника служби руху Комунального підприємства Сумської міської ради «Електроавтотранс» кваліфіковано як службове підроблення (ч. 1 ст. 366 КК України).
Встановлено, що вказана службова особа без відповідного проєкту, погодженого з органами Державної автомобільної інспекції, внесла завідомо неправдиві відомості про введення зупинки ТРЦ «Лавина» по просп. М. Лушпи в м. Суми в обох напрямках до офіційного документа – паспорта тролейбусного маршруту № 5, достовірно знаючи, що вона не є облаштованою, не введена в дію та не відповідає вимогам чинного законодавства.
Дії начальника технічного відділу Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради кваліфіковано як порушення правил, норм і стандартів, що стосуються убезпечення дорожнього руху (ст. 288 КК України).
Встановлено, що вказана службова особа, будучи відповідальною за якісне утримання автомобільних доріг, вулиць та інших дорожніх споруд, не повідомила КП «Шляхрембуд» СМР та керівника УКБ та ДГ СМР про необхідність внесення місця зупинки поблизу ТРЦ «Лавина» у перелік об’єктів для прибирання та очищення від снігового валу або ж про необхідність вжиття заходів щодо ліквідації вказаної зупинки громадського транспорту. Не перевірила законність наявності у даному місці зупинки громадського транспорту, її належного облаштування, а також законності установлення дорожнього знака «Місце зупинки автобусу» поблизу ТРЦ «Лавина», не повідомила про зазначені порушення будь-які контролюючі органи. Разом з цим, обвинувачений підписав акти виконаних КП «Шляхремуб» СМР робіт щодо прибирання доріг у лютому 2016 року, чим підтвердив фактичну відповідність наданих послуг вимогам.
Внаслідок неналежного виконання зазначеного керівника своїх службових обов’язків на проїзній частині та за її межами був сформований сніговий вал висотою 0,7 м та шириною 1 м. Згідно висновку судової дорожньо-технічної експертизи після випадіння дівчини з тролейбуса потрапляння її тіла під колеса, з технічної точки зору, можливе лише при наявності перешкоди, розташованої між правим габаритом тролейбуса та місцем падіння тіла, повідомляє пресслужба обласної прокуратури.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Суддя Зарічного районного суду м. Суми Ірина Клімашевська сьогодні, 1 травня, зачитала вирок у справі смертельної аварії 7-річної давнини....
28 квітня у Зарічному районному суді Сум відбулися дебати стосовно ДТП, в якій 17-річна студентка загинула під колесами тролейбуса. Це...
В Заречном районном суде Сум 27 апреля допросили предпоследнего свидетеля по делу погибшей под колесами троллейбуса девушки....
По делу аварии, в которой в 2016 году под колесом троллейбуса в Сумах погибла студентка, слушали свидетелей....
По делу аварии, в которой 2016 году под колесом троллейбуса в Сумах погибла студентка, слушали свидетелей....