Тест, організований проєктом «Фільтр» за підтримки міжнародних партнерів, проводиться втретє. Його мета – перевірка навичок користувачів у таких темах, як достовірність інформації, соціальні мережі, фактчекінг, кібербезпека та етична взаємодія з контентом.
Цьогоріч тест пройшли 76 323 учасники, з яких 45 104 залишили дані для аналізу. Серед учасників 77% становлять жінки, а 23% – чоловіки. Більше 60% усіх, хто долучився, – це молодь до 35 років. Загалом 46% учасників показали високий рівень медіаграмотності, а найкращі результати продемонстрували люди у віці 20–29 років. Про це повідомили в Міністерстві культури та стратегічних комунікацій.
Тест охопив всі регіони України, включаючи прифронтові та тимчасово окуповані території. Це підтверджує готовність українців протистояти інформаційним загрозам та залишатися в контексті подій. Учасники продемонстрували високий рівень розпізнавання фейкових новин і все більше уваги приділяють критичному аналізу інформації.
Ініціатива сприяє зміцненню суспільної стійкості в умовах інформаційної війни. Результати тесту показують, що медіаграмотність поступово стає невід’ємною частиною повсякденного життя українців.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!