

Як зазначає Комісія, розслідування проводять у межах Закону ЄС про цифрові послуги. Повноважні представники TikTok, YouTube і Snapchat повинні будуть відповісти на питання ЄК про те, як само працюють їхні алгоритми рекомендацій відео. Про це пише OBOZ.UA
"Платформи повинні оцінювати та належним чином пом’якшувати ризики, пов’язані з їх системами рекомендацій, включаючи ризики для психічного здоров’я користувачів і розповсюдження шкідливого контенту", – зауважили в ЄК.
Мова йде про контент (у тому числі новинний), "пов’язаний з виборчим процесом і громадянським дискурсом". Окремі питання стосуються можливого поширення незаконного контенту, такого як реклама наркотиків, мова ненависті тощо.
Комісія вивчає функції автоматичного відтворення відео та нескінченного прокручування. Також комісію цікавить, які компанії використовують обмеження для захисту неповнолітніх та зменшення поширення шкідливого контенту.
YouTube, Snapchat і TikTok повинні надати запитувану інформацію до 15 листопада. Якщо зазначені платформи не надасть потрібну інформацію або нададуьб неправдиві дані, їм загрожують штрафи відповідно до законодавства ЄС.
У свою чергу Єuronews зазначає, що ця перевірка є лише першим кроком до цілої низки рішень, окрім штрафів. Виданняі посилається на неназваного високопосадовця ЄК, який сказав, що "розслідування має стати тривожним дзвінком для зазначених платформ" з тим, щоб вони змінили свою поведінку.
Видання також підкреслює, що хоча на Meta (власницю Facebook і Instagram) цей запит не поширюється, Комісія почала окреме розслідування щодо цієї компанії. Також в ЄК вже проводяться аналогічні розслідування щодо соцмережі Ілона Маска X і китайського сервісу AliExpress.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
У відео штучний інтелект підміняє голоси або повністю створює фейкових ведучих, використовуючи образи відомих українських журналісток....
Державне агентство PlayCity розширює боротьбу з нелегальною рекламою азартних ігор у соціальних мережах. У співпраці з TikTok заблоковано 33 акаунти,...
TikTok повідомив про видалення понад 134 тисяч фейкових акаунтів і блокування створення ще 268 тисяч спам-сторінок у період парламентських виборів...
Компанії Meta Platforms та TikTok здобули перемогу в суді ЄС у справі проти Європейської комісії, оскарживши порядок розрахунку наглядового збору,...
TikTok оголосив про запуск низки ініціатив для протидії дезінформації напередодні парламентських виборів у Молдові, які відбудуться 28 вересня. Компанія створює...

