Ці автобуси також зможуть обслуговувати пасажирів у районах, куди зараз не ходить інший громадський транспорт. повідомляє vnedorozhnik.net.ua з посиланням на Bloomberg.
Гамбург вважається найбільш перевантаженим містом у Німеччині. Тому до 2030 року він ставить за мету, щоб 80% усіх поїздок здійснювалися громадським транспортом, велосипедом або пішки. Також планується, що кожен житель міста зможе дістатися до автобуса чи потяга не більше ніж за п’ять хвилин.
Пілотний етап програми ALIKE триватиме до 2026 року. Вже наступного року місто планує запустити парк з до 20 безпілотних мікроавтобусів. До 2030 року кількість транспортних засобів у парку має зрости до 10 000.
У пілотному проєкті використовуватимуть два типи автомобілів: безпілотний електричний фургон Volkswagen ID. Buzz і безпілотний бус Holon Mover на 15 пасажирів. Holon Mover вперше з’явиться на вулицях Гамбурга. Хоча обидва транспортні засоби будуть без водіїв, за ними слідкуватиме технічний спеціаліст.
Однак це може змінитися, якщо пілотний проєкт виявиться успішним. Тоді кількома автобусами зможуть управляти з спеціальних центрів. В інших містах світу служби безпілотного транспорту стикаються з проблемами регулювання і безпеки, що ускладнює запуск повноцінних роботаксі.
Раніше в Гамбурзі вже проводили експерименти з транспортом. У 2021 році автономний мінібус їздив по короткому визначеному маршруту. А в 2018 році був запущений перший автобус на вимогу, який інтегрувався в систему оплати громадського транспорту Гамбурга. За такі трансфери стягується додаткова плата від одного до двох євро за поїздку.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Після підвищення вартості проїзду у сумських маршрутках виявилось, що на одному маршруті тариф залишився старим....
Під час апаратної наради мер Сум Олександр Лисенко доручив відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг забезпечити роботу комунального та приватного...