Подія відбулася в рамках програми Ukrainian Fashion Forward центру підприємництва та інновацій Startup Ukraine, пише likein.ua. Головна мета UFF – просування українських брендів на світовій арені і популяризація Made in Ukraine.
Яскраві квіти, виразні етнічні орнаменти,контрастні кольори – дизайнерка бренду Альона Онофрійчук представила лос-анджелеській публіці колекцію, сповнену життя та палких почуттів.
«Ця колекція про любов, надію і життя. Через свою творчість ми промовляємо до світу не лише голосом свого нинішнього болю, а й мовою культури та мистецтва. У нас є що показати, є чим пишатися і захоплюватися», — зазначила дизайнерка бренду Vivons Альона Онофрійчук.
Окрім Vivons, Україну на Los—Angeles Fashion Weekпредставляло ще сім брендів — Два Кольори (TwoColors), MustHave, TOTAL WHITE, RDNT STORE, L’eskizzo, ROAR Cruise, Overthesea, які за 3 тижні стали великою дружньою родиною і зробили українську презентацію елегантною, цікавою та неповторною.
Команда з України розпочала з міні-фільму “Привіт, світе. Я – Україна!”, який розповідає про історію нашої держави до початку війни та наслідки повномасштабного вторгнення Російської Федерації.
Також в Лос-Анджелесі був відкритий тимчасовий шоурум українських дизайнерів на LA market, де баєри та стилісти з усього світу ознайомились із поточною та кутюрною колекціями бренду Vivons.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!