

Перенесення строків необхідне для завершення підготовки змін до Податкового кодексу. Йдеться про узгодження класифікації відходів із податковими ставками, що дасть змогу коректно нараховувати екологічний податок за захоронення відходів, зменшити ризики зловживань під час визначення класу небезпеки та зберегти стабільність бюджетних надходжень. Про це повідомляють в Міністерстві економіки.
Уряд зазначає, що таке рішення також сприятиме послідовному впровадженню реформи управління відходами. Очікується, що це створить умови для скорочення обсягів накопичення відходів, розвитку їх оброблення та переробки, а також зменшення негативного впливу на довкілля з урахуванням інтересів бізнесу, держави та громад.
Екологічний податок в Україні є загальнодержавним обов’язковим платежем і справляється з обсягів викидів забруднюючих речовин у повітря, скидів у водні об’єкти, розміщення відходів, а також з операцій, пов’язаних із радіоактивними відходами.
У вересні 2026 року до загального фонду державного бюджету надійшло 79,6 млрд грн податків та зборів, які адмініструє Державна податкова...
Спілка українських підприємців виступила проти підвищення податкового навантаження на бізнес. У СУП вважають, що під час війни додаткові податки можуть...
За січень–серпень 2026 року місцеві бюджети отримали 269,9 млн грн туристичного збору. Це на 23% більше, ніж за аналогічний період...
За січень–серпень 2026 року 1,3 млн платників сплатили до бюджетів 475,5 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на...
Верховний Суд підтримав позицію Державної податкової служби у справі про оподаткування дивідендів, які українська компанія виплатила резиденту Нідерландів. Податківці донарахували...

