

PlayCity провела другу хвилю блокувань акаунтів у TikTok, що поширювали рекламу нелегальних азартних ігор. Цього разу видалено 47 профілів із загальною аудиторією понад 1,3 млн підписників. Серед них — відомі розважальні сторінки, які приховано або відкрито рекламували онлайн-казино, бонуси та ставки.
Державні органи використовують усі доступні механізми для моніторингу соціальних мереж та оперативного реагування на порушення. Мета — зменшити вплив азартної реклами на українців, особливо молодь, яка є найбільш уразливою до таких ризиків.
Найближчим часом планується посилення контролю та застосування подібних заходів і в інших соціальних мережах та на відеоплатформах.
Перша хвиля блокувань відбулася у жовтні, коли було видалено 33 TikTok-акаунти із сумарною аудиторією понад 365 тисяч користувачів, повідомляють в агенстві.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), зобов’язала інтернет-провайдерів заблокувати перелік сайтів, які надають доступ до азартних...
Кабінет Міністрів України ухвалив нову Постанову, яка встановлює правила для грального бізнесу. Її головна мета — захистити людей від лудоманії...
Державне агентство PlayCity розширює боротьбу з нелегальною рекламою азартних ігор у соціальних мережах. У співпраці з TikTok заблоковано 33 акаунти,...
Міністерство цифрової трансформації України оприлюднило проєкт наказу, який встановлює фінансові та часові обмеження для гравців в азартні ігри....
Детективи Територіального управління Бюро економічної безпеки у Полтавській області викрили організаторів незаконних азартних ігор у Харкові....

