

На цих акаунтах у Stories регулярно публікували матеріали з «легкими виграшами» та залишали активні посилання на азартні ігри, що прямо суперечить законодавству, повідомили в Мінцифрі.
В Україні реклама азартних ігор суворо регулюється. Вона дозволена лише на визначених майданчиках, має бути промаркована як 21+, стосуватися виключно ліцензованих брендів і не містити закликів до гри чи обіцянок швидкого заробітку. Також щонайменше 15% повідомлення повинно містити попередження про ігрову залежність.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Регулятор азартного ринку Playcity повідомив, що за останні шість місяців оштрафував 14 блогерів, вебсайтів і медіа на загальну суму 67,2...
Державне агентство PlayCity розширює боротьбу з нелегальною рекламою азартних ігор у соціальних мережах. У співпраці з TikTok заблоковано 33 акаунти,...
Національний банк України з 22 червня 2024 року запроваджує заборону на проведення платіжних операцій клієнтів на рахунки організаторів азартних ігор...
Співробітники ТУ БЕБ у місті Києві передали 15 мобільному прикордонному загону ДПСУ чергову партію комп’ютерної техніки. Йдеться про 500 системних...
В прокуратуре Сумской области создан Телеграмм-чат, куда жители Сумщины смогут сообщить о нелегальных игровые заведения.... 1

