
Загалом 37% опитаних збільшили витрати на продукти харчування та медикаменти.
Про це свідчать результати п’ятого дослідження споживацької поведінки, яке щороку проводить Deloitte Ukraine.
Відмічається, що українці скоротили свої витрати в усіх категоріях — від 36% до 72% залежно від товару. Найменше економлять на таких категоріях як дитячі товари, продукція для домашніх улюбленців і готова їжа.
Найменше заощадливість помітна серед молоді: українці віком 18-27 років почали рідше економити на продуктах харчування (56%), готовій їжі (57%).
Попри розвиток онлайн-шопінгу, традиційні магазини залишаються основним форматом покупок для багатьох українців. 72% обирають офлайн для придбання продуктів харчування.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!