Раніше цю роботу виконували люди, повідомляє techno.bigmir.net з посиланням на прес-службу компанії.
"Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок поїздки від пасажирів через додаток. Приблизно 300 з них - текстові відгуки, що стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну - тепер цю роботу виконує ChatGPT", - ідеться в повідомленні.
ШІ автоматично ранжує звернення пасажирів за 21 тематикою. Потім тексти відвантажуються в систему аналізу, що показує динаміку за датами, конкретними поїздами. В УЗ вважають, що ChatGPT допоможе оперативніше усувати проблеми і покращувати сервіс.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Мінцифра презентувала перший в Україні узагальнений словник термінів у сфері штучного інтелекту. У ньому зібрано 106 найпопулярніших слів і словосполучень,...
Німеччина розпочинає поставки Україні 4000 БПЛА "Mini-Taurus" зі штучним інтелектом. Дрони здатні протистояти російським GPS-перешкодам та можуть атакувати важливі військові...
Вчені з Китайської академії наук та університету Рейхмана в Ізраїлі провели дослідження згідно з яким швидкий розвиток штучного інтелекту (ШІ)...
Дослідники виявили, що ШІ дає шкідливі медичні поради і може залікувати до смерті....
Від початку 2024 року заблоковано 20 кампаній поширення фейкового політичного контенту, створеного інструментами ШІ компанії OpenAI, розробника чатбота ChatGPT....