

Раніше цю роботу виконували люди, повідомляє techno.bigmir.net з посиланням на прес-службу компанії.
"Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок поїздки від пасажирів через додаток. Приблизно 300 з них - текстові відгуки, що стосуються безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну - тепер цю роботу виконує ChatGPT", - ідеться в повідомленні.
ШІ автоматично ранжує звернення пасажирів за 21 тематикою. Потім тексти відвантажуються в систему аналізу, що показує динаміку за датами, конкретними поїздами. В УЗ вважають, що ChatGPT допоможе оперативніше усувати проблеми і покращувати сервіс.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Сумський обласний художній музей опублікував відеоролик зі своїм оживленим засновником....
У відео штучний інтелект підміняє голоси або повністю створює фейкових ведучих, використовуючи образи відомих українських журналісток....
Попри очікування, що штучний інтелект поступово замінить значну частину робочих місць, дедалі більше компаній знову наймають співробітників, яких раніше скоротили....
Міністерство охорони здоров’я України, клінічна лікарня «Феофанія» та британська компанія GutSee Health Limited підписали Меморандум про співпрацю у сфері цифрових...
24 жовтня 2025 року Україна вперше взяла участь у засіданні високого рівня Європейської ради зі штучного інтелекту (European AI Board)....

