ИНТЕРЕСНО ЗНАТЬ.
Текст + подтекст (П)
Голові обласної ради Шапошніку В.І.
(П) Будем бороться с АНТИКРИЗИСНЫМИ явлениями!
Про подолання антикризових явищ в економіці області
Шановний Вячеславе Івановичу!
(П) Подготовьтесь к тому, что я буду вешать на уши народу лапшу
З метою належної підготовки до розгляду на черговій сесії обласної ради питання щодо подолання кризових явищ в економіці Сумщини обласна державна адміністрація інформує.
(П) В наших проблемах виноват весь мир.
Негативні процеси, що відбуваються в економіці області, типові для всієї України й зумовлені дією зовнішніх чинників, а саме негативним впливом світової фінансової кризи та неефективною роботою Уряду, Національного банку та Верховної Ради України.
Унаслідок світової фінансової кризи спостерігається зниження попиту на промислову продукцію, у першу чергу, галузей металургії, машинобудування, хімічної та легкої промисловості тощо. Окремі негативні процеси, зумовлені світовою кризою, спостерігаються й у фінансовому секторі України.
(П) Самый главный виноватый это Премьер Министр.Проте неефективна внутрішня економічна політика, бездіяльність та некомпетентність Уряду суттєво поглибили вплив світової фінансової кризи та зумовили нові кризові явища в економіці України.
(П) Я очень хорошо знаком с проблемами Украины, а маленькая Сумщина тоже там присутствует. Стихійна експортна політика більшості провідних підприємств призвела до поступової втрати внутрішнього ринку. У січні-вересні 2008 року реалізація металу власного виробництва на внутрішньому ринку України скоротилася на 14%, тоді як імпорт металу в Україну виріс на 62%. Питома вага імпортованого металу сягнула майже 25% внутрішнього ринку.
Аналогічні тенденції типові і для інших галузей економіки України. У 2008 році імпортовано в Україну 500 тис. тонн м'яса за ціною 6 гривень за 1 кілограм при його собівартості в Україні на рівні 8 гривень за кілограм, тоді як у 2000 році імпорт склав лише 38 тис. тонн. Імпортна складова у споживанні м'яса зросла до 25%. Заміщення продукції місцевих товаровиробників на внутрішньому ринку імпортованою продукцією призвело до суттєвого погіршення платіжного балансу та завдало непоправної шкоди національним товаровиробникам. За прогнозами Міністерства економіки України за 2008 рік платіжний баланс матиме від'ємне значення і складе до 12 млрд. доларів США, тоді як у 2004 році він був позитивним і становив 1,7 млрд. доларів США.
Соціальний передвиборчий популізм, покладений Урядом у вигляді соціальних виплат та пільг обсягом 70 млрд. гривень в основу Державного бюджету України на 2008 рік, зумовив значне зростання інфляції, яка мала під собою бюджетно-монетарне, а не товарне підґрунтя. Імпортні товарні інтервенції з метою здешевлення продуктів харчування поставили на межу знищення національного товаровиробника. Водночас боротьба з інфляцією через підвищення облікової ставки Національним банком України, обмеження кредитів комерційних банків призвело до значного охолодження економіки. Найбільш показово помилкову політику Уряду і Нацбанку можна спостерігати на прикладі іпотечного кредитування та будівництва житла, та, як наслідок, кризу в галузі виробництва та реалізації будівельних матеріалів.
Усе вищевикладене мало негативний вплив на рівень життя населення України. У 2008 році номінальні доходи населення зросли на 41,8%, реальні -на 8%, що є найменшим показником за період із 1996 року. Негативні процеси в економіці держави зумовили скорочення зайнятості населення, призвели до зменшення навіть номінальної заробітної плати, унеможливили ефективне виконання державного та місцевих бюджетів, своєчасність та повноту виплати пенсій та виконання інших соціальних гарантій.
Негативні тенденції соціально-економічного розвитку на загальнодержавному рівні та неефективна діяльність чинного Уряду негативно вплинули і на стан економіки Сумщини.
(П) Не смотря на то, что кругом кризис у нас экономическое процветание, а в мелких проблемах Сумщины виновата только Премьер Министр.
За січень-жовтень 2008 року в області відслідковується зростання обсягів промислового виробництва на 109,5% при загальноукраїнському показнику 102,2%. За темпами зростання обсягу промислового виробництва область зайняла 6 місце серед регіонів України. Приросту обсягів промислового виробництва досягнуто підприємствами переробної промисловості, на яку припадає понад дві третини промислового виробництва області (+14%), у тому числі з виробництва харчових продуктів та напоїв (+12,1%), хімічної та нафтохімічної промисловості (+1,1 %), машинобудування (+21,6%).
Водночас, починаючи з жовтня, відбулося уповільнення виробництва, що пов'язано як з зовнішніми чинниками, так і внутрішніми. Слід відмітити значну (48%) експортоорієнтовану направленість промисловості області. У зв'язку зі світовою фінансовою кризою зменшено обсяги зовнішньоекономічних контрактів. У хімічній промисловості, частка якої в структурі промислового експорту становить 26%, протягом жовтня 2008 року обсяги виробництва зменшено на 46%.
Поряд з цим несвоєчасне відшкодування Урядом податку на додану вартість негативно вплинуло на ефективність діяльності суб'єктів господарювання. Загальна сума невідшкодованого податку на додану вартість станом на 01.11.2008 склала 209,1 млн. гривень, приріст залишків невідшкодованого податку на додану вартість з початку року 96,6 млн. гривень/ або 85,8%. Вказані кошти могли бути направлені на подолання кризової ситуації на підприємствах, а саме на виплату заробітної плати, погашення банківських кредитів тощо.
Виробництво валової продукції сільського господарства за січень-жовтень 2008 року в усіх категоріях господарств збільшилося на 6,7% проти аналогічного періоду 2007 року і склало 2795,8 млн. гривень.
Поряд з цим, незважаючи на збір рекордного врожаю зернових культур (2,1 млн. тонн), на зерновому ринку області відмічається негативна тенденція щодо реалізації сільськогосподарської продукції.
Так, у 2008 році господарствами області було зібрано 948 тис. тонн пшениці (на 82% більше врожаю минулого року) та 104 тис. тонн жита (у 2,6 раза більше). У результаті несприятливої кон'юнктури на внутрішньому та світовому ринках середня ціна продовольчої пшениці в області, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, знизилася з 1325 до 1000 гривень за тонну (-25%), фуражної - з 900 до 565 гривень за тонну (-37%), жита - з 1250 до 850 гривень за тонну (-32%). Лише тільки внаслідок падіння цін на пшеницю та жито очікувані втрати сільськогосподарських підприємств області в розрахунку на рік становить до 354 млн. гривень. На сьогодні у сільгосптоваровиробників у наявності до 850 тис. тонн вільного для продажу зерна, з якого майже 90% -фуражне.
Загальнодержавні тенденції в будівництві позначилися на будівельному комплексі області. Відбулося зменшення загального обсягу будівельних робіт на 6,3%, але нижчими темпами, ніж у цілому по державі (зменшення на 9,6%).
З початку року на території області всіма забудовниками введено в експлуатацію 87,3 тис. кв. метрів загальної площі житла, що на 1,9% більше проти відповідного періоду минулого року.
За січень-вересень 2008 року підприємствами та організаціями всіх форм власності освоєно 1664,1 млн. гривень інвестицій в основний капітал, що на 2,4% більше січня-вересня 2007 року.
У січні-жовтні 2008 року підприємствами дорожнього господарства області виконано передбачені на цей період обсяги дорожніх робіт у повному обсязі на суму 222,4 млн. гривень. Уведено в експлуатацію бітумно-емульсійну базу, 0,8 кілометра автомобільних доріг та відремонтовано 49,6 кілометра доріг. Загальний обсяг іноземних інвестицій на 1 жовтня 2008 року становить 179,6 млн. доларів США, що на 1,2% більше відповідного минулорічного показника. За 9 місяців 2008 року в регіон надійшло 17,1 млн. доларів США прямих іноземних інвестицій.
Для зовнішньої торгівлі регіону в цьому році характерним є збереження тенденції до зростання експортних постачань товарів. Зовнішньоторговельний оборот області товарами в січні-вересні 2008 року зріс на 51,3% і склав 1158,8 млн. доларів США, експорт збільшився на 40,8%, імпорт - в 1,7 раза. За темпами зростання експортних постачань область займає 11 місце по Україні.
Сальдо зовнішньої торгівлі товарами позитивне і становить 279,2 млн. доларів США в той час, як в цілому по Україні воно від'ємне (-14,3 млрд. доларів США). Незважаючи на негативну інфляційну ситуацію в Україні, за січень-жовтень 2008 року в області досягнуто нижчих, ніж у середньому по Україні, темпів зростання цін на продукти харчування - 118,1% (по Україні - 122,9%) та загального індексу споживчих цін - 117% (по Україні - 118%). За індексом споживчих цін область посідає 9 місце серед регіонів України, за темпами зростання цін на продовольчі товари - 2 місце.
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування суб'єктів господарювання області за січень-вересень 2008 року становив
555.5 млн. гривень прибутку, що у 3,1 раза більше, ніж за аналогічний період
минулого року. Прибуткове спрацювали 63,5% суб'єктів господарювання.
Незважаючи на кризову ситуацію в економіці до бюджетів усіх рівнів забезпечено збір податків і платежів у сумі , 4 млрд. гривень, що більше відповідного періоду минулого року на 35,7%. Сумщина третя в Україні після Дніпропетровської та Одеської областей по темпах зростання доходів порівняно з відповідним періодом минулого року.
До державного бюджету мобілізовано 3,1 млрд. гривень, приріст до відповідного періоду попереднього року забезпечено на 35%.
За січень-жовтень 2008 року до місцевих бюджетів області надійшло
904.6 млн. гривень власних і закріплених доходів, що в порівнянні з січнем-
жовтнем 2007 року більше на 41,2%. Рівень виконання доходів становить 92,2%
до контрольних показників Мінфіну України на 2008 рік.
Заробітна плата штатного працівника у січні-жовтні 2008 року, у порівнянні з аналогічним періодом 2007 року, зросла на 36,3% і становить 1454 гривні (16 місце в загальнонаціональному рейтингу). По Україні заробітна плата зросла на 36,7% і становила 1787 гривень.
(П) Ни чего не понимаю:
- кризис есть - это раз;
- все предприятия прибыльные - это два;
- задолженность по зарплате есть - это три;
- безработных нет - это четыре.Проте кризова ситуація в економіці вже позначилася на рівні нарахування та своєчасності виплати заробітної плати. Заборгованість із виплати заробітної плати збільшилася на 6,7 млн. гривень (+39,8%) і становить 23,5 млн. гривень (у цілому по Україні заборгованість з виплати заробітної плати зросла на 56,1%). По темпах зростання заборгованості із заробітної плати область посідає 12 місце по Україні. Борги по виплаті заробітної плати збільшилися переважно за рахунок несвоєчасної виплати поточної заробітної плати на промислових підприємствах та підприємствах будівельної галузі державної форми власності, (зростання на 6,8 млн. гривень).
Станом на 01.11.2008 на обліку державної служби зайнятості перебувало 19794 незайнятих трудовою діяльністю громадянина, що на 365 осіб менше в порівнянні з відповідною датою минулого року. Із них офіційний статус безробітних мали 18736 осіб (-3,4%).
Протягом січня-жовтня 2008 року послугами державної служби зайнятості скористалися 67,7 тис. незайнятих трудовою діяльністю громадян, що менше проти аналогічного періоду 2007 року на 6,8% (12 місце по Україні).
За 10 місяців 2008 року працевлаштовано 32,6 тис. осіб. Рівень працевлаштування становить 48,2%, що на 2,2% більше рівня минулого року. По цьому показнику область займає 15 місце по Україні.
(П) А вот и безработица, но это просто сезонные рабочие, так всегда бывает.
Проте з початку листопада цього року на 3,4 тис. осіб збільшилася чисельність незайнятих громадян, які перебувають на обліку в центрах зайнятості області, і склала 23,2 тис. осіб. Поряд із звільненням працівників, які були зайняті на сезонних роботах, на збільшення безробіття вплинуло зростання числа звільнених працівників з підприємств, у яких відслідковується економічна нестабільність внаслідок фінансової кризи та повернення заробітчан, які працювали за межами області.
(П) Я не дремлю. Мне бумаги не жаль. Я написал кучу угроз и предупреждений Премьеру. Ведь бороться с кризисом должна только она, а мне медаль на грудь.Разом з цим обласна державна адміністрація в межах повноважень, визначених Законом України "Про місцеві державні адміністрації", вживала заходи задля зменшення негативних наслідків національної економічної кризи на регіональну економіку.
Зокрема, були направлені: звернення до Першого віце-прем'єр-міністра України та Кабінету Міністрів України про фінансово-економічні проблеми КП "Шосткинський казенний завод "Зірка", невідкладне розроблення плану реструктуризації, погашення заборгованості з виплати заробітної плати, розміщення державного замовлення та своєчасного фінансування КП "Шосткинський казенний завод "Зірка", державного науково-дослідного інституту хімпродуктів, прискорення їх реорганізації (листи від 12.08.2008 № 01-16/2733, від 23.06.2008 № 01-16/3704);
звернення до Прем'єр-міністра України про доручення ДК "Газ України", НАК "Нафтогаз України" вирішити питання проведення протокольних розрахунків за спожитий населенням області природний газ (лист від 15.05.2008 №01-16/1643);
звернення до Прем'єр-міністра України щодо фінансування капітального та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування області в обсязі 193 млн. гривень (лист від 02.07.2008 № 01-16/2212);
звернення до Першого віце-прем'єр-міністра України щодо газозабезпечення ВАТ "Сумихімпром" (лист від 15.09.2008 № 01-16/3085);
звернення до Прем'єр-міністра України та Міністерства регіонального розвитку та будівництва України про внесення змін до Державного бюджету України на 2008 рік та додаткове виділення 40 млн. гривень на добудову шляхопроводу по вул. 20 років Перемоги з реконструкцією дороги від вул. Прокоф'єва до вул. Роменської (лист від 09.02.2008 № 01-17/452);
пропозиції Кабінету Міністрів України щодо перегляду показників субвенції на будівництво, реконструкцію, ремонт автомобільних доріг комунальної власності та виділення додаткового фінансового ресурсу (листи від 10.07.2008 № 01-16/2330, від 10.07.2008 № 01-16/2330);
пропозиції Міністерству економіки України щодо нової редакції Закону України "Про ціни та ціноутворення"; виконання Порядку формування цін на продукти харчування, запровадження обов'язкового документування цін виробників, удосконалення порядку декларування цін на продовольчі товари (лист від 15.02.2008 № 01-17/538);
пропозиції Міністерству аграрної політики України щодо врегулювання мінімальних закупівельних цін на молоко (лист від 18.07.2008 № 09/1399);
звернення до Прем!єр-міністра України щодо цінової ситуації на ринку сільськогосподарської продукції, вирішення питання пролонгації банками кредитів до 1 квітня 2009 року, а також прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України про здешевлення відсоткових ставок (лист від 28.10.2008 №01-16/3568);
пропозиції щодо шляхів стабілізації цінової ситуації на споживчому ринку та вдосконалення чинної нормативно-правової бази, зокрема:
вдосконалення статистичної звітності та створення додаткових джерел інформації про наявність основних продуктів харчування;
надання прав облдержадміністраціям самостійно визначати методи регулювання цін;
прийняття обов'язкового до виконання всіма суб'єктами господарювання порядку формування цін на хліб та інші соціальне важливі продукти харчування;
запровадження обов'язкового документування цін виробників у ланцюгу просівання основних продовольчих товарів від виробника до споживача;
удосконалення порядку декларування цін на продовольчі товари, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007р. №1222;
запровадження відокремленого моніторингу цін на хліб з борошна вищого сорту та батон з борошна вищого сорту;
запровадження обов'язкового до виконання механізму закупівлі борошна хлібопекарськими підприємствами на конкурсних засадах;
забезпечення гнучкого та оперативного проведення Держрезервом та аграрним фондом України інтервенційних продаж основних продуктів харчування залежно від кон'юнктури регіонального ринку;
створення єдиної загальнодержавної системи доступного та постійного інформування суб'єктів ринку про ціни, обсяги, суб'єктів попиту та пропонування на сільськогосподарську сировину, продукти її переробки та основні продовольчі товари;
за практикою країн Західної Європи розроблення загальнодержавної програми створення регіональних оптових (гуртових) ринків з купівлі-продажу сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів з вільним доступом на них середніх та дрібних підприємств та підприємців (Міністерству економіки України листи від 14.02.2008 №01-16/537, від 15.02.2008 № 01-17/538, Міністерству аграрної політики України лист від 13.02.2008 № 01-16/763, Кабінету Міністрів України листи від 23.05.2008 №01-16/1774, від 20.06.2008 №01-16/2088);
пропозиції Міністерству економіки України щодо вирішення проблемних питань розвитку регіонів, у тому числі в сфері реформування земельних відносин, стабілізації цінової ситуації на ринку споживчих товарів, упорядкування тарифної політики в житлово-комунальній сфері, створення сприятливого інвестиційного клімату, розвитку малого підприємництва, удосконалення формування місцевих бюджетів (лист від 11.03.2008 №01-17/1368);
пропозиції Кабінету Міністрів України щодо затвердження декларації про оптову ціну на продовольчі товари та порядок її застосування згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 р. № 373 "Про затвердження Порядку формування цін на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання" (лист від 20.06.2008 № 01-16/2088).
звернення до Премьєр-міністра України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України про внесення змін до законодавства щодо відрахування до місцевих бюджетів 15% від рентної плати за нафту, природний газ та газовий конденсат з цільовим спрямуванням цих коштів на розбудову соціально-економічної інфраструктури територіальних громад (лист від 18.06.2008 №01-16/2053);
пропозиції Міністерству фінансів України щодо вдосконалення системи адміністрування податку з доходу фізичних осіб, місцевих податків і зборів шляхом внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про місцеві податки і збори", запровадження податку на нерухоме майно, внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2009 рік" щодо розподілу надходжень до загального фонду держбюджету понад річні розрахункові обсяги, визначені Міністерством фінансів України між державним та місцевим бюджетами, виділення субвенції з держбюджету для забезпечення житлом працівників соціально-культурної сфери, які працюють у сільській місцевості на умовах 50% співфінансування з місцевих бюджетів (лист від 07.07.2008 №01-17/2248);
пропозиції Міністерству фінансів України та Прем'єр-міністру України щодо виділення додаткового фінансового ресурсу за рахунок субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт автомобільних доріг комунальної власності, фінансування капітального ремонту під'їзних доріг до аеропорту міста Суми та дороги Кіпті-Глухів-Бачівськ (листи від 30.07.2008 № 01-16/3981, від 10.07.2008№ 01-16/2330); *
пропозиції Міністерству фінансів України щодо закріплення за місцевими бюджетами до 10% надходжень від рентної плати за нафту, природний газ та конденсат, розподілу надходжень до загального фонду державного бюджету понад річні розрахункові обсяги, запровадження передачі коштів на виконання державних програм цільовими субвенціями місцевим бюджетам або цільовими видатками (лист від 02.10.2008 № 01-17/3261);
звернення до Прем'єр-міністра України та Кабінету Міністрів України щодо сприяння в забезпеченні своєчасного та повного відшкодування податку на додану вартість підприємствам області (листи від 12.05.2008 № 01-16/1597, від 12.05.2008 № 01-16/1597);
звернення до Першого віце-прем'єр-міністра України щодо своєчасного відшкодування податку на додану вартість "Сумихімпром" (лист від 13.08.2008 №01-16/2740);
звернення до Кабінету Міністрів України та Міністерства фінансів України щодо незабезпеченості асигнувань на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери області;
пропозиції Міністерству фінансів України про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2001р. №1195, врахування в Бюджетному кодексі України видатків на утримання позашкільних закладів у межах міжбюджетних трансфертів, погашення кредиторської заборгованості та поліпшення фінансування (лист від 08.05.2008 №00-17/1589);
пропозиції Кабінету Міністрів України щодо врегулювання процедури передачі в комунальну власність місцевих громад нерухомого майна та земельних ділянок, які не використовуються для цілей оборони (лист від •21.07.2008 №01-16/2464);
звернення до Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту щодо надання фінансової підтримки обласним громадським організаціям фізкультурно-спортивної спрямованості (лист від 20.10.2008 № 01-16/5737).
Незважаючи на те, що протягом року обласна державна адміністрація неодноразово ставила перед Кабінетом Міністрів України проблемні питання регіону, переважна більшість їх залишилася без реагування. Серед них питання забезпечення державним замовленням оборонно-промислового комплексу області (КЗ "Зірка" та ВНДІХП міста Шостка), своєчасного фінансування виробництва наукових приладів на ВАТ "СЕЛМГ1, видачі ліцензій на розроблення та промисловий видобуток корисних копалин 33 підприємствам області, внесення змін до державного бюджету для врахування першочергових проблем регіону, виділення цільових коштів для ремонту доріг області та об'єктів інфраструктури області, фінансування державних програм, у тому числі і в галузі сільського господарства, та багато інших.
(П) Без комментариев. Смотри прямую речь.
Незважаючи на вплив світової фінансової кризи й інші негативні процеси, що відбуваються в державі, та при відсутності належного реагування з боку Уряду обласна державна адміністрація спільно з районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування забезпечує сталий розвиток території відповідно до програми економічного і соціального розвитку області на 2008 рік та вживає упереджувальних заходів для зменшення негативного впливу світової фінансової кризи.
(П) А в остальном, прекрасная маркиза, все хорошо, все хорошо.Так, за підсумками 2008 року очікується виконання програми економічного і соціального розвитку області на 2008 рік по більшості планових показників (додаток 1).
У складних економічних умовах вдалося не допустити суттєвого падіння виробництва в області. До кінця 2008 року очікуваний темп промислового виробництва складе 108,5%, що відповідає передбаченому програмою економічного і соціального розвитку області на 2008 рік. Обсяг реалізованої промислової продукції очікується на рівні 12,4 млрд. гривень при запланованому показнику - 10,8 млрд. гривень.
Виробництво валової продукції сільського господарства за підсумками 2008 року збільшиться на 8% (проти запланованого приросту 6,9%), у тому числі рослинництва - на 6,7% (план 6,9%). Зросте виробництво основних видів продукції рослинництва: зернові - на 39,5% до плану (у тому числі пшениця озима - на 48,7%, кукурудза на зерно - на 10,8%), соняшник - на 70,7%.
У сфері енергозабезпечення та енергозбереження в області очікується зменшення загального споживання електричної енергії (-1,5% до плану) та природного газу (-15%).
На рівні запланованих програмою очікуються обсяги перевезень вантажів та пасажирів автомобільним та залізничним транспортом.
У зв'язку з уповільненням інвестиційної діяльності іноземних компаній як по Україні в цілому, так і в області, очікуваний обсяг прямих іноземних інвестицій (приріст капіталу) складе 21 млн. дол. США проти запланованих 31,5 млн. дол. США.
Протягом 2008 року очікується ввести 204,5 тис. кв. метрів загальної площі житла (на рівні запланованого програмою), обсяг інвестицій в основний капітал становитиме 2990 млн. гривень (план — 2971,1 млн. гривень).
Очікується збереження позитивної динаміки в зовнішньоекономічній діяльності. Загальний обсяг зовнішньоторговельного обороту товарами та послугами складе до 1737,5 млн. доларів США (+27,9% до плану), експорту -1023,9 млн. доларів США (+29,7%), імпорту - 713,6 млн. доларів США (+29,7%).
За підсумками 2008 року середньомісячна заробітна плата штатних працівників прогнозується на рівні 1400 гривень (план - 1372,6 гривні). Проте, враховуючи високий рівень інфляції в країні з початку року, темп зростання реальної заробітної плати становитиме 107% проти запланованих 111,5%.
(П) Мы мирные люди, но наш бронепоезд стоит на запасном пути. „Розпорядження Голови ОДА № 755 від 5.11.08 р. Майже всі видатки з бюджету здійснювати за письмовим погодженням Цупра, та контроль за виконанням покласти на Цупра”. «Боже царя (Цупро) храни. Царствуй на славу царь православный»
Поряд з цим 24 листопада 2008 року відбулася розширена апаратна
нарада за участю заступників голови облдержадміністрації, голів
райдержадміністрацій, керівників структурних підрозділів
облдержадміністрації, обласних організацій та установ, представників засобів масової інформації. За підсумками наради з метою стабілізації економічної ситуації в області видано розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25.11.2008 № 795 "Про затвердження заходів з мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи на економіку Сумської області та створення робочої групи з питань стабілізації економічної ситуації в регіоні".
Облдержадміністрацією в тісній співпраці з провідними науковцями регіону, представниками базових підприємств, обласними організаціями роботодавців і профспілок, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування розроблено понад 60 заходів з мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи на економіку Сумської області, якими комплексно охоплено найважливіші сектори економіки регіону (заходи з деталізацією термінів виконання та відповідальних виконавців подані в додатку 2). До речі, відповідні заходи на рівні Кабінету Міністрів України до цього часу не розроблено.
(П) Сравни с интервью «В двух словах № 49 «Навіщо створювати робочу групу, яка буде просто відслідковувати негативні процеси? Який з цього зиск? Ми розробили конкретні заходи, намітили конкретний термін їх виконання ..... Це лише наша ініціатива, і вона не потребує суперколегіальних рішень”
Робоча група з питань стабілізації економічної ситуації в регіоні у складі провідних фахівців фінансово-економічного блоку регіону покликана постійно відстежувати, оперативно реагувати на негативні зміни в соціально-економічному розвитку області та впроваджувати механізми подолання кризових явищ і мінімізації їх наслідків для Сумщини.
На сьогодні обласною державною адміністрацією вже напрацьовано ряд пропозицій щодо мінімізації наслідків кризи та розпочато реалізацію вищевказаних антикризових заходів. Середи них, зокрема,
(П) Санация предприятия предусматривает мораторий на оплату долгов, в том числе и бюджетных. Прекращение санации только усиливает давление на предприятие. Чтобы избежать глупостей в реформировании налогообложения нужно сначала изучить порядок расчета налога на прибыль.
у промисловому секторі: завершення процедури санації та відновлення роботи ДНВП "Фотомаш", ДП "Штурм", ВАТ "Середино-Будський завод металургійного обладнання", ДП "Будильський експериментальний завод", розширення внутрішньорегіонального ринку споживання місцевої продукції галузі, відстеження цінової ситуації на ринку нафтопродуктів, проведення аналізу залишків готової продукції на складах підприємств з метою подальшої реалізації на внутрішньому ринку, внесення змін до законодавства щодо відміни нарахування податку на прибуток на продукцію, накопичену на складах товаровиробників, спрямовування зусиль на впровадження заходів з енергозбереження;
(П) По какой цене собираемся делать госзакупки зерна? По той которая ниже себестоимости? Спасибо уже наелись. Недавно мемориал открыли по 33 году.
в агропромисловому комплексі: збільшення обсягів закупівлі зерна через регіональне представництво Аграрного фонду, залучення до нього додаткових фінансових ресурсів, проведення своєчасного та повного розрахунку, підписання угоди щодо обсягів поставок та оптово-відпускних цін на продукцію та плану забезпечення у 2009 році місцевих сільгосппідприємств мінеральними добривами виробництва ВАТ "Сумихімпром", придбання інвесторами непрацюючих сільгоспприміщень з направленням орендної плати за користування земельними ділянками до місцевих бюджетів, проведення щотижневих ярмарків з продажу сільгосппродукції регіональних виробників.
(П) Продлить кредиты это хорошо, за это спасибо. Только влиять на коммерческие банки не в вашей власти. Помните как «Маленький принц» посетил планету короля который очень мудр, поэтому издавал только те указы - которые не могут быть не исполнены. «Солнце взойти» или «Солнце зайти.»
Обласною державною адміністрацією сьогодні готується звернення до Національного банку України щодо здійснення банківськими установами області пролонгації кредитних договорів, отриманих суб'єктами господарювання на попередніх умовах (із забезпеченням збереження відсоткових ставок);
(П) Ну наконец что-то полезное. Но как выполнить собственное распоряжение по экономии средств № 755 от 5.11.08 ? Пойдем на поклон к Цупро? «Боже царя (Цупро) храни. Царствуй на славу царь православный»
у будівельній галузі: спрямування бюджетних коштів на виготовлення проектної документації на об'єкти першочергової потреби, повне освоєння коштів бюджетів усіх рівнів, направлених на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, залучення місцевих субпідрядних організацій до будівництва об'єктів, що фінансуються за рахунок цих коштів, спрямування бюджетних коштів виключно на завершення будівництва підвідних газопроводів, розроблення нового порядку кредитування індивідуального житлового будівництва на селі;
(П) Обычно все государственные гарантии заканчивались государственным долгом. Налетай, подешевело!
у галузі житлово-комунального господарства: передача в концесію об'єктів житлово-комунального господарства області для здійснення їх реконструкції під відповідні гарантії держави та можливих концесіонерів;
(П) Еще раз вспомним про Цупро. «Боже Цупро храни. Царствуй на славу царь православный»
в інвестиційні сфері: активізація вільного продажу земельних ділянок на аукціонах, інвентаризація наявних інвестиційних проектів, установлення причин зволікання з їх реалізацією, визначення ряду великих інфраструктурних проектів та опрацювання можливості їх реалізації з іноземними фінансовими корпораціями, адміністративний супровід таких проектів шляхом створення відповідних робочих груп;
(П) Перепишем лозунг «Купуй Українське” на „Купуй Сумське”.
на споживчому ринку: широке інформування про продукцію місцевих товаровиробників серед торговельних закладів області та за межами регіону, зокрема, шляхом участі в міжнародних виставкових заходах та через торгово-економічні місії представництв дипломатичних установ України за кордоном, стандартизація продукції місцевих товаровиробників відповідно до міжнародних стандартів, збільшення, відновлення або започаткування виробництва аграрної продукції та продовольчих товарів, потреба в яких на регіональному споживчому ринку задовольняється виробниками (постачальниками) з інших регіонів, розширення мережі торговельних представництв місцевих виробників продовольчих товарів, при відкритті нових закладів торгівлі укладення угод про обов'язкову наявність продуктів харчування місцевих виробників, надання місцевим товаровиробникам преференцій у реалізації продукції на ринку області;
(П) И снова вспомним о Цупро. «Боже Цупро храни. Царствуй на славу царь православный»у сфері підприємництва: збільшення програмних видатків обласного бюджету на надання суб'єктам малого підприємництва фінансової допомоги для реалізації інвестиційних проектів за пріоритетними для області напрямками, створення місцевих фондів підтримки підприємництва, направлення пропозицій Уряду щодо розроблення законопроекту та проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо дерегулювання господарської діяльності, оновлення реєстрів регуляторних актів з метою послаблення регуляторного тиску, оптимізація процедури видачі дозвільних документів;
(П) Деньги в бюджете это хорошо. Хотелось бы денег, да побольше. Только не очень то уж душите своих предпринимателей, у них и так кризис, зарплаты платить нечем. Читайте выше.
у сфері бюджетно-фінансової дисципліни: забезпечення виконання планових обсягів доходів до державного та місцевих бюджетів, скорочення існуючої недоїмки до бюджетів усіх рівнів, проведення моніторингу повернення з Державного бюджету України платникам податку на додану вартість заявлених до відшкодування сум податку, за фактами безпідставного неповернення сум податку - направлення звернень до Кабінету Міністрів України, збільшення частки видатків бюджетів усіх рівйів інвестиційного спрямування.
Відповідно до вимог розпорядження голови обласної державної адміністрації від 05.11.2008 №755 "Про заходи із забезпечення режиму жорсткої економії бюджетних коштів" на території області вже впроваджено жорсткий контроль за використанням бюджетних коштів (додаток 3);
(П) Снова будем душить работодателей? А может им нужно помочь?
на ринку зайнятості: посилення контролю за додержанням роботодавцями вимог законодавства з праці, передусім, на підприємствах, де спостерігається масове вивільнення працівників, розроблення плану додаткових дотаційних робочих місць на підприємствах області для працевлаштування безробітних, проведення співбесід з роботодавцями;
(П) Наверное кризис только у бюджета, а у производителей рыбы перепроизводство? К ногтю их!!! Развелись тут всякие.
у сфері використання сировинної бази регіону: активізація роботи по видобутку корисних копалин, стовідсоткове забезпечення місцевих товаровиробників необробленою деревиною, збільшення частки поглибленої переробки деревини, впровадження виробництва паливних брикетів з відходів деревини з подальшим переведенням систем теплопостачання закладів бюджетної сфери на вказаний вид палива, збільшення розмірів орендної плати за користування поверхневими водними об'єктами.
(П) Я суперкомпетентен во всех вопросах. Мне не нужны помощники. Я все знаю и уверен в своей непогрешимости. Всю ответственность беру на себя. Только не забудьте поклониться Цупро. «Боже Цупро храни. Царствуй на славу царь православный»
Обласною державною адміністрацією вже прийняті всі необхідні міри щодо вжиття антикризових заходів в області.
Щодо виконання рішення президії обласної ради від 22.11.2008 № 3-рп "Про вжиття антикризових заходів в області" варто відмітити, що відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та в спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
Згідно зі ст. 57 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п. 68 Регламенту обласної ради, затвердженого рішенням від 21.06.2006, президія обласної ради є дорадчим органом ради, який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається внести на розгляд ради, і не може зобов'язувати або давати обов'язкові доручення обласній державній адміністрації.
З огляду на вищезазначене, враховуючи виключно важливу роль місцевого самоврядування в забезпеченні сталого функціонування всіх сфер життєдіяльності регіону та зважаючи на відсутність Програми з подолання кризових явищ в економіці на державному рівні, пропоную обласній раді звернутися до Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України про необхідність термінового розроблення загальнодержавної антикризової програми з передбаченням у ній положень щодо захисту внутрішнього ринку держави, всебічної підтримки національного товаровиробника, забезпечення державним замовленням державних та основних бюджетоутворюючих підприємств регіонів, створення сприятливих умов для залучення інвестицій, розвитку підприємницької діяльності, створення нових та збереження існуючих робочих місць.
У разі необхідності депутати обласної ради можуть бути проінформовані з вищевикладених питань заступником голови обласної державної адміністрації Цупром О.М. на черговій сесії обласної ради.
Додатки:
1. Інформація про виконання основних показників програми економічного і соціального розвитку Сумської області на 2008 рік (на 2 арк.).
2. Розпорядження голови обласної державної адміністрації від 25.11.2008 № 795 "Про затвердження заходів з мінімізації впливу негативних наслідків світової фінансової кризи на економіку Сумської області та створення робочої групи з питань стабілізації економічної ситуації в регіоні" (на 19 арк.).
3. Розпорядження голови обласної держаної адміністрації від 05.11.2008 № 755 "Про заходи із забезпечення режиму жорсткої економії бюджетних коштів" (на 2 арк.).
(П) Фигаро здесь, фигаро там.
Тимчасово виконуючий
обов'язки голови М.І.Лаврик
Всего тем на форумах 181395
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65091
Последний зарегистрированный пользователь beredis
ДМБ-06
Та какой там кризис если смотреть на мир через такие окна и по такой цене, и землю обласных комун предприятий здавать по 1грн.
Обладминистрация
Оперативно сработали критики с областного совета. Только вчера было направлено письмо Шапошнику, а сегодня - на форуме с комментариями. Топор войны разрыт. Ждите ответа...
Гера
Обладминистрация написал:
Как Вы привыкли друг друга переоценивать, наверное Вы считаете форум своим. Ловите утечку где- то ближе! Вы исключаете думающих людей рядом?! А зря!
прррр
И снова тут как тут помошник кое-кого - Рома Петренко