У компанії підтверджують складнощі в роботі послуг. Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Шановні користувачі, наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
Зараз наші IT-спеціалісти працюють над якнайшвидшим усунення обмежень, щоб відновити роботу цих додаткових сервісів вже в найближчим часом.
Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробуйте поповнити рахунок через годину", - йдеться в повідомленні.
Всего тем на форумах 181190
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65088
Последний зарегистрированный пользователь beredis