За останні два тижня місто Суми здригнулась під натиском агітації регіоналів. Здавалося б, передвиборча компанія ще не почалася, а сумчани на кожному кроці відчувають присутність Партії регіонів.
Спочатку з’явились маршрутні таксі, з кумедними гаслами на кшталт: «Шлях відкрито». Відкрито до чого, до кого… мабуть до руїни.
За останні два тижня місто Суми здригнулась під натиском агітації регіоналів. Здавалося б, передвиборча компанія ще не почалася, а сумчани на кожному кроці відчувають присутність Партії регіонів.
Спочатку з’явились маршрутні таксі, з кумедними гаслами на кшталт: «Шлях відкрито». Відкрито до чого, до кого… мабуть до руїни.
А потім були лайт-бокси з світлофором, де замість зеленого чомусь загорався синій. Але це все проблеми дизайнерів та маркетологів. Повний агітаційний маразм стався на вул. Прокоф’єва: табличку на будинку з номером 30 перефарбували у партійні кольори.
Наступний етап партійної агітації був таким: ймовірний кандидат від партії влади раптом став головним не то спонсором, не то організатором футбольного матчу ПФК Суми та ФК Одеса. Про це цілий тиждень сповіщали у центрі міста, роздаючи безкоштовні квитки на футбольний матч. Ну хіба не підкуп виборців?
З понеділка сумчан здивував лист голови державної адміністрації, який начебто він сам його писав до кожного сумчанина, ще й такою специфічною мовою… Ми їм руку протягуємо, а вони (чи то опозиція, чи то сумчани) "плюють в цю руку"… Або ось такий перл: до нас 20 років «убивали» державу, економіку, а ми, Партія регіонів, прийшовши до влади, підняли країну з колін… Загалом, безглуздя, мабуть давно на ринок не заходили автори цього шедевру.
Все б було нічого, якби цим і закінчилось. Але новий «стратегічний хід» від партії влади. Задай питання Чмирю. По всьому місту стоять агітатори біля портрету голови ОДА, і навколо них носяться молоді хлопці та дівчата з проханням задати питання цьому дяді, якого чомусь називають «Губернатором».
Здавалося б, навіщо піарити Чмиря, якщо він не балотується? Просто особистий рейтинг голови ОДА вищий, ніж Партії регіонів. Тим самим регіонали хочуть досягти перемоги свого кандидата, так званим «перетіканням рейтингу», тобто на даний момент рекламують на всіх заходах Чмиря Ю.П., а він, в свою чергу, перед днем голосування публічно підтримає одного з кандидатів, після чого частина симпатиків Юрія Павловича проголосує за запропонованого їм кандидата. Яскравим підтвердженням тому є партійна газета, у якій голова Сумської ОДА закликає підтримувати одного з кандидатів.
Передвиборча кампанія, кандидатів ще не почалась, але можна стверджувати напевно, що Партія влади використовує принцип: «Мета виправдовує засоби».
П.С.: Сумчанин! Читай, аналізуй, роби правильний вибір, від нього залежить майбутнє твоїх дітей!