

Останнє може коштувати компанії як невеликий автомобіль. Ваші клієнти теж платять чималі гроші за міжнародну підтримку. Клієнт з Німеччини хоче поговорити з вашим менеджером в Україні? Якщо він не готовий отримати великий рахунок за зв'язок, то, можливо, взагалі передумає телефонувати. Багато потенційних покупців не дзвонять через високі тарифи — а ви втрачаєте продажі.
IP-телефонія для бізнесу дозволяє впровадити міжнародну підтримку без астрономічних витрат. Розберімось, як це працює, і чому глобальний бізнес масово переходить на віртуальні АТС.
Традиційна телефонія вимагає серйозних інвестицій ще на старті. Придбання обладнання, монтаж, налаштування — все це може коштувати десятки тисяч гривень. Якщо ви вирішите відкрити офіс закордоном, готуйтеся до пошуку місцевого провайдера, купівлі локальної АТС, підключення ліній — і так у кожній країні. Чи перейдіть на IP-телефонію, для роботи якої достатньо ноутбука або телефона та інтернет-мережі.
Після підключенням IP-телефонії зменшуються витрати на зв'язок для закордонних клієнтів. Для отримання усіх функцій та можливостей хмарної телефонії використовуються віртуальні номери. Візуально вони такі ж самі, як і традиційні, та можуть бути міськими, мобільними й безкоштовними для клієнта 0-800. Але коли покупець телефонує на віртуальний локальний номер, він сплачує за дзвінок згідно з місцевим тарифом. Наприклад, якщо ви знаходитесь в Києві, а покупці часто телефонують з Варшави, придбайте польський SIP-номер.
Тим паче клієнти з Європи чи США охочіше телефонують на знайомі локальні номери, ніж на українські з кодом +380.
Оскільки IP-телефонія працює через інтернет, якість дзвінка не залежить від відстані. Телефонуєте ви в сусідній офіс чи на інший континент — для технології це не має значення.
Віртуальна телефонія Ringostat також має резервні канали на випадок проблем в основного оператора — тому ваша міжнародна підтримка буде на найвищому рівні.
Філія в Лондоні вільно консультується з технічними спеціалістами в Україні, менеджер з Нью-Йорка розповідає про клієнта колезі в Берліні — і все це без додаткових витрат на зв’язок. Реальність? Так. Використання віртуальних номерів дозволяє співробітникам спілкуватися безкоштовно — головне, щоб SIP-номери були під'єднані до однієї телефонної мережі.
Тепер порахуйте, скільки ваша компанія витрачає ресурсів на внутрішні комунікації. Завдяки IP-телефонії ви зможете використати цю суму для розвитку бізнесу.
IVR (інтерактивне голосове меню) — це інструмент для автоматизованої обробки вхідних викликів. Коли клієнт телефонує, система програє голосові підказки, наприклад, «Натисніть 1 для зв’язку з відділом продажу, 2 — з техпідтримкою». Абонент натискає відповідну кнопку на телефоні та відразу потрапляє до потрібного спеціаліста.
Для зручності іноземних клієнтів глобального бізнесу можна налаштувати багаторівневе голосове меню, яке спочатку пропонуватиме обрати мову спілкування, а вже потім — потрібний відділ. Наприклад, один з клієнтів Ringostat налаштував голосове меню англійською та казахською мовами. Але важливо не ускладнювати IVR та не налаштовувати більш як три рівні — у покупців немає бажання витрачати багато часу на «спілкування» з голосовим меню.
Крім того, Ringostat пропонує розумну переадресацію для оптимізації міжнародної підтримки.
Переадресація за регіоном. Користувач обирає на сайті своє місто, і дзвінок одразу спрямовується до найближчої філії. Клієнт з Кракова автоматично потрапляє до польського офісу, а з Берліна — до німецького.
Переадресація за мовою перегляду сайту. Якщо відвідувач переглядав сайт німецькою мовою, його з'єднають із менеджером, який нею володіє.
Такий клієнтський сервіс не просто економить час, а й викликає у користувачів лояльність та довіру.
Керівникам міжнародних компаній складно контролювати усіх працівників, чим можуть скористатися безвідповідальні менеджери: пропускати дзвінки, знаходитись «офлайн» під час робочого дня, не дотримуватись скриптів розмов та інше. Користуючись IP-телефонією, ви отримуєте автоматичний запис та детальну аналітику усіх дзвінків. Це дозволяє аналізувати роботу кожного з менеджерів, в тому числі й на віддаленій роботі:
- загальну кількість прийнятих та пропущених викликів;
- середню тривалість розмови;
- чи дотримувався спеціаліст скриптів розмов тощо.
Ringostat AI допомагає пришвидшити аналіз записів дзвінків — інструмент робить транскрипцію, виділяє ключові моменти та оцінює емоційний тон діалогу. Керівник може швидко пробігтись очима по готовому текстовому аналізу, не витрачаю години часу на прослуховування розмов. Також Ringostat AI знає понад 50 мов та вміє перекладати англійською, що полегшує контроль за міжнародною підтримкою.
Підсумовуючи, IP-телефонія — це фундамент для побудови глобального бізнесу без зайвих витрат. Компанії, які вже перейшли на сучасне рішення, надають кращий клієнтський сервіс та отримують більше дзвінків.
®

