Проти такого рішення виступили лише 5 країн, в тому числі Німеччина. Утрималися 12 країн.
При цьому країни не підтримали намір Єврокомісії довести мито до 45%. Максимальну ставку мита закріпили на позначці у 35%.
Експерти ринку вважають, що навіть така максимальна ставка мита залишає китайським автовиробникам значну норму прибутку.
Комісія додала, що паралельно продовжуватиме переговори з КНР, щоб вивчити альтернативне рішення, яке повинно бути повністю сумісним із СОТ, повідомляють в Укравтопромі.
Остаточне положення має бути внесено до офіційного протоколу до 30 жовтня.
КНР вже відреагував на тарифний бар’єр ЄС для електромобілів. Рішення Єврокомісії щодо мит на електромобілі китайського виробництва загрожує підірвати десятиріччя співпраці між КНР і ЄС та ставить під загрозу цілі щодо зміни клімату, йдеться у повідомленні китайського урядового інформагентства Сіньхуа.
«Замість того, щоб сприяти співпраці, ці тарифи ризикують спровокувати торговий конфлікт, який може зашкодити не тільки відносинам Китаю та ЄС, але й амбіціям Європи щодо екологічного переходу»
Китай закликає відмовитися від протекціоністських тарифів на користь продовження переговорів.
Можливим компромісом може бути встановлення мінімальних цін продажу.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Китай заявив про обмеження експорту військових товарів до росії на тлі війни в Україні....
Оскільки Китай потрапив до списку країн, які "не заслуговують на довіру", користування технікою китайського виробництва в державних установах Литви неприпустимо....
Один з найбільших державних банків Китаю, Bank of China, припинив співпрацю з московською біржею після того, як вона потрапила під...
Рішення Європейського Союзу (ЄС) повернути ввізне мито на цукор та яйця з України не завдасть серйозного удару по українським експортерам...
У США можуть заборонити їздити китайськими електромобілями. «Розумні» технології, якими нашпиговані сучасні китайські автомобілі, можуть збирати і передавати дані в...