
Відповідне рішення прийняли сьогодні на засіданні виконавчого комітету.
Згідно з рішенням, головою Ради безбар’єрності обраний секретар Сумської міської ради Артем КОБЗАР, заступник голови Ради безбар’єрності – заступник міського голови Римма БИКОВА, секретар Ради безбар’єрності – провідний спеціаліст відділу з організації та надання соціальних послуг управління з розвитку та надання соціальних послуг департаменту соціального захисту населення міської ради Тетяна ОСАДЧА.
До складу Ради увійшли 24 особи. Це управлінці та представники громадських організацій, серед яких «Українська асоціація інвалідів АТО», «Добро перемагає», Сумська обласна організація Товариства Червоного Хреста України, «Діти інвалідів та молоді з ДЦП «НАША РОДИНА», «Ініціатива Слобожанщини», «Сумська обласна організація УТОГ», а також представники інших організацій, що займаються питаннями доступності та прав осіб з інвалідністю,
Рада працюватиме на громадських засадах. Серед її основних завдань - координація дій між органами місцевого самоврядування, виконавчої влади та громадськими організаціями для створення безбар’єрного середовища на території Сумської МТГ. Також Рада має сприяти реалізації Національної стратегії створення безбар’єрного простору в Україні до 2030 року, удосконалювати нормативно-правову базу та визначати ефективні механізми розв'язання проблем, що виникають при впровадженні стратегії.
Завдяки цій ініціативі в Сумах зроблений ще один важливий крок до розвитку міста як інклюзивного та доступного для всіх його мешканців, повідомили в мерії Сум.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Під час засідання консультативно-дорадчого органу присутні обговорили ключові пріоритети реалізації політики безбар’єрності в області, реалізовані заходи та подальші завдання для...
МЦ «Романтика» запрошує на форум «Молодь та Можливості: Єдність у Рівності»....
Про реалізацію національної політики безбар’єрності в державі і заходів зі створення безбар’єрного простору на Сумщині, а також систему моніторингу доступності...