До поліції звернулася 38-річна жителька міста Путивль та повідомила, що хотіла придбати через мережу Інтернет на одному з сайтів дві подушки та постільну білизну. Жінка перерахувала гроші у сумі 1897 гривень на вказаний їй банківський рахунок, проте товар не отримала, а на телефонні дзвінки від неї «продавець» теж перестав відповідати.
Така ж історія сталася і з 29-ти річним жителем Липової Долини. Чоловік замовив собі через Інтернет дуже потрібний йому одяг і спорядження і заплатив за нього майже 22 000 гривень, відправивши гроші «продавцеві» на картку. Після отриманні грошей «продавець» перестав виходити з покупцем на зв’язок і товар не надіслав.
У Роменському районі 30-річна жінка втратила 7500 гривень, після того як через соціальну мережу, у невідомого продавця, хотіла придбати собі Айфон. А у Сумському районі 40-річна жителька хотіла придбати цукерки, які знайшла у соціальній мережі Інстаграм і заплатила за них 1225 гривень. В обох випадках, після отримання грошей, «продавці» товару просто перестали виходити з покупцями на зв'язок.
В місті Ромни 30-річний місцевий житель в месенджері Вайбер побачив повідомлення про можливість отримати грошову допомогу. Перейшовши за вказаним у повідомленні посиланням чоловік ввів всю необхідну інформацію, після чого з його банківської картки зникли грошові кошти в сумі 22209 гривень. Згідно виписки з банку грошові кошти були списані як "благодійний внесок.
Поліція відкрила кримінальні провадження за ч.4 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України та розпочала слідчі дії, повідомляє Відділ комунікації поліції Сумської області.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!