

Порти Роттердама, Антверпена і Гамбурга переповнені: баржі простоюють по кілька діб, а завантаження контейнерів затримується на 2–5 днів. У порту Антверпена, за даними компанії Contargo, середній час очікування — 66 годин, у Роттердамі — 77. Про це повідомляє газета Financial Times.
Зміни в тарифах США змусили судноплавні компанії переорієнтувати маршрути, а закінчення партнерства між Maersk і MSC — переглянути розклади та перемістити вантажі на нові термінали, що створило короткостроковий хаос. Ситуацію погіршує посуха, яка обмежила завантаження барж на Рейні.
Водночас зростають обсяги імпорту з Азії до Європи — до +7% на рік, оскільки виробники намагаються уникнути високих американських мит. Це спричинило додаткове навантаження на європейські порти.
Термінальні оператори намагаються наймати нових працівників та оновлювати обладнання. У DP World заявляють, що активно працюють над зменшенням затримок, але визнали, що проблеми можуть залишатися ще роками.
«Це не зникне за тиждень», — підсумував керівник нідерландської WEC Lines Цезар Луікенаар.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
У США Департамент ефективності уряду (DOGE), створений у січні в рамках обіцянки Дональда Трампа скоротити розмір федерального уряду, припинив існування....
Президент США Дональд Трамп підтвердив намір запровадити значні мита на імпорт напівпровідників для компаній, які не переносять виробництво до США....
Федеральний апеляційний суд США у Вашингтоні постановив, що запроваджені Дональдом Трампом «рекіпроцитетні» тарифи є незаконними. Рішення ухвалене більшістю голосів (7...
Президент США Дональд Трамп з початку свого нового терміну придбав сотні облігацій на загальну суму щонайменше 103,7 млн доларів....
Німецького письменника-сатирика Трампа, відомого під псевдонімом El Hotzo, судитимуть за коментар у соцмережах щодо замаху на експрезидента США Дональда Трампа....

