Йдеться про політичну, соціальну або виборчу, пише Заборона з посиланням на Reuters.
Техногігант вимагатиме повідомляти, якщо ролик/фото демонструє неіснучих людей або події.
«Нова політика компанії не потребує розкриття інформації, якщо цифровий вміст є несуттєвим для претензії, твердження або проблеми, порушеної в оголошенні’. Це включає коригування розміру, обрізання, корекцію кольору або підвищення різкості зображення» — пояснили у виданні.
Оновлення з’явилися через місяць після того, як власник Facebook Марк Цукерберг заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до рекламних інструментів на основі AI.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Німеччина розпочинає поставки Україні 4000 БПЛА "Mini-Taurus" зі штучним інтелектом. Дрони здатні протистояти російським GPS-перешкодам та можуть атакувати важливі військові...
Завершено кампанію декларування для нерезидентів, які надають електронні послуги українським користувачам, за підсумками ІІІ кварталу 2024 року....
Вчені з Китайської академії наук та університету Рейхмана в Ізраїлі провели дослідження згідно з яким швидкий розвиток штучного інтелекту (ШІ)...
Дослідники виявили, що ШІ дає шкідливі медичні поради і може залікувати до смерті....
В процесі роботи над проєктом «Мандри роздільські» був проведений історичний аналіз, завдяки якому вдалося доказати українське єврейське коріння Марка Цукерберга....