Щоб економити на витратних матеріалах, багато користувачів струменевих друкуючих пристроїв віддають перевагу сумісним картриджам, які можна заправляти багато разів. Для помірних та великих обсягів друку це вигідна альтернатива одноразовим оригінальним расходникам. Нижче наведені поради щодо того, як правильно здійснювати заправку.
Заправка багаторазових картриджів − процедура не більш складна, ніж запускати гральні автомати в казино, тобто не потребує якогось досвіду або спеціальних навичок. Перед тим як залити в расходник чорнило, необхідно підготувати:
• гумові рукавички, клейонку, серветки;
• чисті медичні шприци без голок;
• фарбу – оригінальну (для відповідної моделі принтера) або альтернативну високої якості.
Картриджі слід уважно оглянути. Забруднення, якщо вони є, видаляються дистильованою водою або спеціальною рідиною для промивання за допомогою тканини без ворсу. Спирт використовувати не можна. Якщо расходник вже використовувався, його порожнину також треба ретельно очистити. Після цього знадобиться кілька хвилин, аби картридж повністю висохнув.
Треба пам’ятати, що заправляти картридж слід відразу, як у ньому закінчується чорнило − незалежно від того, планується друк чи ні. Інакше дюзи, канали та поролон засохнуть разом із залишком фарби. Тоді расходник стане непридатним до використання.
Заливаючи фарбу в порожнину за допомогою шприца, необхідно дотримуватися таких правил:
Використовувати картриджі з одного комплекту. Поєднувати сумісні та оригінальні расходні матеріали заборонено, адже це призведе до поломки принтера.
Набирати фарбу тільки в чистий шприц (окремий для кожного кольору). Якщо різні кольори змішаються, якість друку значно погіршиться.
Заливати в порожнину 75-85% від загального об’єму, щоб запобігти витіканню надлишку чорнил.
Після процедури заправний отвір щільно закривається силіконовою пробкою. Перед установкою картриджа в принтер треба переконатися, що рідина не протікає. Повітряний порожній відсік (присутній в більшості картриджів) залишається відкритим: приплив повітря компенсує витрачену фарбу і створює тиск, необхідний для друку.
Якщо фарба залита в картриджі за всіма правилами, але апарат друкує з дефектами (частина відбитку відсутня), проблема найчастіше криється у забитих дюзах друкувального механізму. Ситуацію можна виправити самотужки, зупинивши оргтехніку та прочистивши механізм.
Для очищення використовується однойменна функція, що присутня у сучасних моделях оргтехніки. Якщо такої можливості немає, можна провести очищення вручну, використовуючи промивочну рідину. Очищення відбувається доти, доки буде досягнуто бажаного ефекту. При цьому витрачається певна кількість фарби, тому картридж може спустошитися передчасно.
Коли самостійно вирішити проблему не виходить, треба звернутися до сервісного центру за професійною допомогою.
®