Volkswagen Finance не взяла до уваги скрутне становище деяких клієнтів, чим посилила їх і без того тяжке становище, повідомляє Bloomberg.
Виявилося, що клієнтам, які прострочили платежі за автомобіль, не давали змоги розібратися з боргами. Агенти з обслуговування клієнтів компанії «виявляли відсутність емпатії та професіоналізму під час телефонних дзвінків».
Підрозділ автогіганта вже вибачився за завдану шкоду та погодився виплатити £21,5 млн близько 110 тис. позичальникам.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Volkswagen відкликає близько 115 000 автомобілів у США через подушки безпеки Takata. Хоча загрози для водіїв немає, компанія діє з...
У Берліні екоактивісти жбурнули тортом у генерального директора Volkswagen Олівера Блюм під час щорічних зборів компанії....
Сегодня, 3 сентября на улице Прокофьева в дорожное проишествие попали два легковых авто....
Агентство по охране окружающей среды США (EPA) обвинило концерн Volkswagen в сокрытии реального количество вредных выбросов машин, оснащенных двухлитровыми дизельными...