Як йдеться у повідомленні Офісу з розвитку підприємництва та експорту в Facebook, українські виробники органіки презентували свою продукцію в межах Національного колективного стенда України, пише agroportal.ua.
«Впродовж двох днів виставки учасники стенда провели понад 80 В2В-зустрічей з потенційними партнерами зі Швеції та розповіли про роботу під час війни місцевому виданню Sydsvenskan», — говориться у повідомленні.
Зазначається, що українські компанії обрали саме країни Скандинавії через те, що вони є лідерами зі споживання органічних продуктів в Європі: 62% споживачів регіону є прихильниками здорової їжі, тому витрачають більше коштів на екологічно чисті продукти. Кожен громадянин Данії витрачає €384 на органічну продукцію щорічно, швед — €212, норвежець — €83 , фін — €74. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно). Національна мета Швеції щодо частки органічної продукції в закупівлях до 2030 р. — 60% (у 2019 р. було 39%).
Також в офісі уточнили, що стенд України був представлений такими компаніями:
Brancho — фруктові роли, яблучні чипси, чай;
Healthy Tradition Official — порошкові напої, безглютенові крупи та борошно, сухофрукти, ягоди, насіння, снеки та батончики;
Family Garden — лохина;
Primfood — каші швидкого приготування, мюслі та фруктові батончики;
Panfruit — ліофілізовані органічні фрукти та овочі;
MOL'FAR Organic Tea — органічний чай.
За даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Healthy Tradition Official отримала перше замовленням від стокгольмського екомагазинчика. Тепер шведські споживачі ласуватимуть цілющими напоями від українського виробника.
Агенція промоції "Суми" запрошує до Сумської міської галереї на відкриття двох виставок....
Викладач Сумської дитячої художньої школи ім. М. Г. Лисенка представив свої роботи на Міжнародній виставці сучасного художнього текстилю «Fibremen 8»....
31 жовтня в Центральному будинку художника у Києві відкрилася п'ята ювілейна виставка «Море акварелі», яка об'єднала роботи близько 200 українських...
«Внутрішньо переміщений ландшафт» — проєкт ленд-арт симпозіуму «Простір покордоння» про зміну відносин з оточенням в умовах війни, про зв’язок між...
Агенція промоції "Суми" запрошує на дві виставки. які відкриють 8 жовтня у міській галереї....