Истцом по данному делу выступает сумчанка Наталья Якимец. Она подала административный иск к исполкому Сумского горсовета о признании незаконным решения № 830 от 28.12.2010г. "Про тарифы на услуги централизованного отопления и централизованной поставки горячей воды на базе городского целостного имущественного комплекса по производству и транспортировке тепла и электрической энергии ООО "Сумытеплоэнерго" для населения".
Все желающие могут присоединиться к иску в качестве третьих лиц на стороне истца или просто посетить заседание.
Всего тем на форумах 179969
Все сообщения 272373
Всего зарегистрированных пользователей 65048
Последний зарегистрированный пользователь beredis
Geist
Яким чином і коли можна долучитись до позову?
Barmaley
Елена Адаменко написал:
А основание? Просто захотелось, что ли?
Елена Адаменко написал:
Присоедениться непонятно к чему?...
adamenko
Вот иск:
Зарічний районний суд м. Суми
м. Суми, вул. Академічна 13
Позивач: Якимець Наталія Іванівна, яка
проживає за адресою: вул. Харківська, буд. 5
кв. 19, м. Суми, Сумської обл., поштовий індекс 40024
тел. 8-0507573472
Відповідач 1: Виконавчий комітет Сумської
міської ради, який розташований за адресою:
пл. Незалежності, 2, м. Суми поштовий індекс 40000
тел. 62-03-52
Позовна заява
про визнання незаконним та скасування рішення
виконавчого комітету Сумської міської ради № 830 від 28.12.10 .
Виконавчий комітет Сумської міської ради рішенням № 830 від 28.12.10 року «Про тарифи на послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води, що надаються на базі міського цілісного майнового комплексу по виробництву та транспортуванню тепла та електричної енергії ТОВ «Сумитеплоенерго» для населення»
встановив для мешканців житлововго фонду комунальної власності двоставковий тариф на послугу з централізованого опалення, який я вважаю незаконним та таким, що потребує скасуванню з наступних причин:
- 1. ТОВ «Сумитеплоенерго» за законом не є виконавцем послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води. Це підтверджується рішенням Харківського апеляційного адміністративного суду від 17 травня 2011р. по справі № 2а- 7976/10/1870. (копія постанови буде надана після її отримання з Харківського апеляційного адміністративного суду). Підприємство є виробником послуги з теплопостачання (виробництва, транспортування та постачання теплової енергії) і подає теплову енергію лише до точки розподілу біля багатоквартирного будинку.
Натомість комунальна послуга з централізованого опалення та постачання гарячої води надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових мереж. У місті Суми ці мережі обслуговують житлово-експлуатаційні підприємства – приватні ЖЕО, яким балансоутримувач житлового фонду комунальної власності – Управління житлової політики, комунального господарства та благоустрою передав на це свої повноваження договорами на комунальне замовлення. Підтвердженням цього є також затверджені для ЖЕО тарифи на обслуговування будинків, споруд та прибудинкових територій у складі яких є «обслуговування інженерних мереж» у складі яких внутрішньобудинкові мережі. Перелік складових цієї послуги затверджувався згідно постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.09 № 529, а також абз.3 п.4 додатку до рішення виконкому Сумської міськради № 32-МР від 14.06.06р.
- 2. Тарифи на послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води, як комунальну послугу, згідно Закону України «Про місцеве самоврядування» має затверджувати суб`єкт владних повноважень - виконавчий комітет Сумської міськради, але за умов попереднього отримання від Державної інспекції з контролю за цінами висновків щодо економічного обгрунтування планових витрат на послугу з централізованого опалення ( п.п. 2, 3 ст. 31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»). Як свідчать відповіді Державної інспекції з контролю за цінами в Сумській області від 11.04.11 № 1312/14/6 та від 17.05.11 № 1814/4/6 такі висновки не надавались ТОВ «Сумитеплоенерго» за період 2008-2011 року. Цьому підприємству, яке працює на комбінованих установках по виробництву теплової та електричної енергії, надавались висновки для затвердження тарифу на теплову енергію, який згідно із ст.13 Закону України «Про теплопостачання» доводиться підприємству- виробнику теплової енергії на комбінованих установках Національною комісією регулювання електроенергетики (НКРЕ ). Тому, орган місцевого самоврядування перевищив свої повноваження, затвердивши ТОВ «Сумитеплоенерго» оскаржуваним рішенням № 830 від 28.12.11 двоставковий тариф на послугу з централізованого опалення та тариф на постачання гарячої води без висновків Державної інспекції з контролю за цінами в Сумській області щодо економічного обгрунтування планових витрат на послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води.
- 3. Встановлення органом місцевого самоврядування двоставкового тарифу на послугу з централізованого опалення її Виконавцю повинно здійснюватись за умов попереднього встановлення Національною комісією регулювання електроенергетики двоставкового тарифу на теплову енергію її Виробнику , оскільки саме ціна товару закладається в подальшому у вартість комунальної послуги ( Порядок формування тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії для Виробника та порядок формування тарифів на послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для Виконавця затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.06 № 955 зї змінами 2010р). По цей час НКРЕ встановлює для ТОВ «Сумитеплоенерго» єдиний тариф на теплову енергію, оскільки підприємство не надавало НКРЕ розрахунків двоставкового тарифу на теплову енергію. Підтвердженням цього є постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України від 14.12.2010 № 1761, на яку посилається суб`єкт владних повноважень у приамбулі оскаржуваного рішення № 830 і якою встановлено для ТОВ «Сумитеплоенерго» єдиний тариф на теплову енергію. За цих умов суб`єкт владних повноважень- виконком Сумської міськради, не мав права встановлювати двоставковий тариф на послугу з централізованого опалення.
- 4. Згідно постанови Кабінету Міністрів № 630 від 21.07 2005р. зі змінами №933 від 03.09.09р. виконавець надає послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води мовою оригіналу «… з використанням внутрішньобудинкових систем теплопостачання». З огляду на те, що у м.Суми саме ЖЕО обслуговують внутрішньобудинкові системи, саме до їх тарифів на утримання будинків, споруд та прибудинкових територій входило і по цей час входить «обслуговування інженерних мереж» (у їх складі внутрішньобудинкові мережі), відповідальність за обслуговування цих мереж несе ЖЕО, а не ТОВ «Сумитеплоенерго». Це підтверджується і п.3.5. наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарствавід 25 квітня 2005р. № 60 «Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді». Тому, оскаржуваним рішення № 830, незаконно затверджено тариф на послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води виробнику теплової енергії ТОВ «Сумитеплоенерго», яке не має відношення до обслуговування внутрішньобудинкових мереж та подачі по ни послуги з централізоваого опалення та постачання гарячої води. Рішення № 830 змусило споживачів житлово-комунальних послуг міста двічі. сплачувати за обслуговування внутрішньобудинкових мереж: як ЖЕО так і ТОВ Сумитеплоенерго».
З огляду на вищеневедене, прийняте суб`єктом владних повноважень - виконкомом
Сумської міськради, рішення №830 від 28.12.10р.порушує як мої права, так і права інших споживачів житлово-комунальних послуг міста, оскільки ним затверджені неналежному виконавцю не перевірені відповідними контролюючими органами, непрозорі тарифи на послугу з централізованого опалення та постачання гарячої води для мешканців багатоповерхівок.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись, п.3.1) , ст. 105 , ст..ст. 2, 6 , п.1/12 ст.171 КАС України
ПРОШУ:
1. Визнати пункт 1 рішення виконкому Сумської міськради від 28.12.2010р. № 830 (з додатком до нього) нечинним з моменту прийняття рішення.
2. Стягнути з Відповідача на мою користь понесені мною судові витрати.
Додатки: - копія позовної заяви для відповідача – 1 екз. на 3 арк.;
- квитанція на сплату судового збору – 1 арк;
- копія рішення виконкому Сумської міськради від 28.12.11 № 830 – 1 екз. на 2 арк.;
- копія листа Національної комісії регулювання електроенергетики України від 22.04.2011р. № 901/25/27-11 1 екз. на 4 арк.;
- копія листа Державної інспекції з контролю за цінами в Сумській області від 17.05.11 №1814/4/6 1 екз.на 3 арк.;
- копія листа Державної інспекції з контролю за цінами в Сумській області від 11.04.11 № 1372/14/6 1 екз. на 1 арк.;
- копія рішення виконкому Сумської міськради від 14.06.06р. № 32-МР з додатком «Про порядок надання населенню міста послуг з утримання будинківі сплоруд та прибудинкових територій – на 7 арк.;
- копія договору на комунальне замовлення від 04.10.2006 № 50 1 екз. на 3 арк.;
- копія тарифу на обслуговування будинку №5 по вул.Харківська та його прибудинкової території приватним ЖЕО – ТОВ «Техкомсервіс» - 1 арк. а також розрахунок тарифу ТОВ «Техкомсервіс» 1 екз. на 2 арк.
22 червня 2011 року. Н.І.Якимець
А присоединиться к иску можно, написав заявление на имя судьи Левченко в котором заявить, что данное дело напрямую затрагивает ваши интересы как потребителя
Белый
1. Интересует, в каких размерах происходила переплата за обслуживание внутридомовых сетей?
2. Была ли какая-та переплата ООО "Сумитеплоэнерго", вследствие замены одноставочного тарифа на двухставочный?
adamenko
Сегодня вечером Якимец (вернувшись с дачи) обещает ответить на все ваши вопросы.
Yakimets
Для тех кто хочет поддержать истца в суде 4.08.11. по признанию незаконным решения ВК СМР № 830 от 28.12.10 в качестве 3-их лиц , необходимо до даты проведения судебных слушаний или в день слушаний -4.08.11 подать письменно "клопотання" на имя судьи Заречного райсуда с указанием своей Ф.И.О. . где проживает, телефоны, по делу № 2а-4906/11, далее в самом " клопотанні" - два варианта: 1. если хочет выступить третьим лицом с самостоятельными требованиями - подает свой иск;
2. третьим лицом без самостоятельных требований - в заявлении указывает свое желание присоединиться к требованиям истца ( в соответствии со ст. 53 КАСУ), обосновав. что данное решение затрагивает и его интересы. как потребителя жилищно-комунальных услуг.
Касательно вопроса переплат: По закону тот кто является собственником внутридомовых сетей - тот их обслуживает ( в данном случае ЖЕО. "як уповноважені особи балансоутримувача. які виграли конкурси на надання послуги з утримання будинків..." Мы им платим за это в составе тарифа на содержание домов, придомовых територий. При чем здесь монополист по производству тепловой энергии. он не имеет права предоставлять комунальную услугу по централизованному отоплению и подогреву воды, соответственно не имеет права заключать с нами - конечными потребителями жилищно-комунальных услуг многоквартирных домов соответствующие договора ( что они и делают). У многих ли есть договора с тепловиками согласно типового к постановлению Кабмина № 630??? Попробуйте без договора обратитесь в суд с иском за некачественное предоставление услуг... С другой стороны- если Вы платите ЖЕО за обслуживание внутридомовых сетей. а на бумаге эти работі выполняет производитель тепловой энергии. который согласно законодательства может подавать тепловую энергию только до дома ("точки розподілу біля будинку")...скажите кто-нибудь вообще при таком раскладе занимается внутридомовыми сетями. и кого интересует в каком они сосотоянии.
Касательно двухставочного тарифа. Во Львове. в результате общественных слушаний он отменен, поскольку "благодаря " разбивке единого тарифа на 2 составляющие. одна из которых - постоянная величина. распределяющаяся помесячно на год.- :-а) количество лиц. получающих субсидию сокращается; б) сумма самой субсидии изменяется в сторону уменьшения.
Самое основное- разбивка единого тарифа на тепловую энергию должна производиться по определенным расчетам предприятия . утверждаться и доводиться ему НКРЕ . Последними постановлениями НКРЭ от 14.12.10 Сумским тепловикам доведены единые тарифы на тепловую энергию. а не двухставочные. На каком основании местной властью доведены двухставочные тарифы на комунальную услугу по централизованному отоплению. если в цене этой услуги закладывается цена товара - тепловой энергии